تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج: مسوولان برای عملیاتی شدن اقتصاد و فرهنگ مقاومتی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کرج: مسوولان برای عملیاتی شدن اقتصاد و فرهنگ مقاومتی تلاش کنند کرج- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در جمع نمازگزاران گفت : لازم است که مسوولان برای عملیاتی شدن اقتصاد و فرهنگ مقاومتی درنگ نکنند.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ˈ محمد مهدی حسینی همدانی ˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: همه مسوولان باید برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور یکصدا و یک دل تلاش و همت کنند.
حسینی همدانی افزود: متاسفانه برخی افراد بدون در نظرگرفتن اثرات منفی کارهایشان دست به کارهایی می زنند که تنها موجب خوشحالی دشمنان می شود.
وی یادآور شد: چرا برخی در جامعه حرفه هایی می زنند که بعضی رسانه های همسو با خارج از کشور از گفتار آنها بهره برداری های خود را داشته باشند .
امام جمعه کرج ادامه داد: متاسفانه برخی افکار مغایر افکار اسلام و امام راحل (ره) است و با اینکه 35 سال از رژیم طاغوت گذشته است هنوز می خواهند طاغوت منشی را در کشور ترویج دهند و آنها باید بدانند که چهره و عقایدشان برای همگان مشخص شده است .
حسینی همدانی با ابراز تاسف از اینکه در حال حاضر بعضی افراد نماد و رفتار طاغوتی دارند،افزود: این افراد بدانند که ملت ایران طاغوت ها را به زباله دان تاریخ ریخته اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فریضه اعتکاف پرداخت و یادآور شد: اعتکاف عمل صالحی است که موجب سکوت انسان می شود و انسان مومن در مدت اعتکاف به عبادت بیشتر می پردازد و حضور در اعتکاف بسیار بر انسان اثرگذار است .
حسینی همدانی خاطر نشان کرد که خوشبختانه در حال حاضر به بحث اعتکاف توجه خاصی شده است و مسوولان برگزاری این آیین ها باید توجه داشته باشند چون اعتکاف اعمالش ببشتر سکوت و تنهایی است ، برنامه های فرهنگی در ایام اعتکاف باید کوتاه باشد تا معتکفین بیشتر به اعمال عبادی خود برسند .
نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به بحث کمبود آب در کشور پرداخت و گفت: مردم عزیز باید به کمبود آب و بارش کم باران در سال جاری توجه داشته باشند و با صرفه جویی در مصرف آب به یکدیگر کمک کنیم .
امام جمعه کرج با تبریک میلاد امام جواد (ع ) و حضرت علی (ع ) و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی (ع) نیز افزود: شاخصه مهم شخصیت حضرت علی(ع) وحدت و برادری در اسلام بود و احادیث بسیاری از ایشان در نهج البلاغه در این زمینه وجود است که پیروانش باید با تاسی از رهنمودهای ایشان وحدت و همدلی را همیشه و در همه موارد در نظر داشته باشند.
وی همچنین به ضرورت افزایش نفوس و زاد ولد در کشور تاکید کرد و افزود: باید تعداد تولد فرزند در کشور افزایش یابد زیرا با ادامه روند فعلی در آینده یک جامعه سالمند خواهیم داشت .
خطیب این هفته نماز جمعه کرج یادآور شد: مسوولان امر باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند چرا که سن ازدواج در کشور بالا رفته است .
وی خاطرنشان کرد: قانون افزایش جمعیت باید هرچه زودتر از سوی مجلس شورای اسلامی اصلاح شود تا شاهد زاد ولد بیشتر در کشور باشیم.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسینی همدانی همچنین از مسوولان استان البرز نیز خواست تا نسبت به عزل و نصب های مدیران استان دقت لازم را داشته باشند و افرادی را برای تصدی پست های دولتی انتخاب کنند که انقلابی با سابقه مدیریتی قابل قبول و مسوولیت پذیر باشند .
7413/ 1200/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن