تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خرم آباد:کارگران نقش آفرینان اصلی تحقق اقتصادمقاومتی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خرم آباد:کارگران نقش آفرینان اصلی تحقق اقتصادمقاومتی هستند خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: جامعه کارگری کشور، نقش آفرینان اصلی و قهرمانان واقعی در مسیر تحقق اهداف و آرمان های اصولی و محوری اقتصاد مقاومتی و رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، افزود: در سالی که با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده، نقش کارگران و جامعه کارگری کشور در تحقق اهداف و آرمان های اصولی اقتصاد مقاومتی و رفع مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور بسیار مهم و قابل توجه است.
وی اظهار کرد:توجه به جامعه کارگری کشور و رفع مشکلات این قشر در بخش ها و حوزه های مختلف در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور و گردش مطلوب، و بهینه چرخ های تولید و اقتصاد کشور، بسیار مهم و ضروری است.
امام جمعه خرم آباد در ادامه به سالروز واقعه طبس و شکست مفتضحانه آمریکا در این رویداد اشاره کرد و افزود: واقعه طبس نمونه ای از قدرت لایزال الهی و عنایت ویژه پروردگار به ملت فهیم، آگاه و مسلمان ایران اسلامی است.
وی گفت:در این واقعه، همه شاهد بودند که در سایه توجهات حضرت حق و ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی، هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا در هم شکسته شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: واقعه طبس یکی از رویدادهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که موجب عزت و افتخار این ملت درمسیر کسب استقلال و آزادی و مقاومت در برابر ظلم و جور قدرت شد.
ی با بیان اینکه واقعه اشغال لانه جاسوسی از افتخارات جوانان ایرانی در راه مبارزه با استعمار و استعمارگران است، گفت: برخی افراد وابسته این اقدام دانشجویان را کاری نادرست می دانستند و قصد دلجویی از آمریکا را داشتند ولی دنیا باید بداند که این اقدام از افتخارات ملت ایران در مسیر شکستن دنیای پوچ و کاخ لرزان استکبار جهانی است.
امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارکرد: شوراهای اسلامی از نمادهای بارز دخالت و نقش آفرینی مردم در عرصه مدیریت اجتماعی و محلی است.
وی گفت: اعضای شوراها باید در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم ضمن پرهیز از سیاسی کاری و طایفه گری و باند بازی،تنها برای خدمت به مردم و توسعه و عمران شهری تلاش کنند.
وی تاکید کرد: تحقق این مهم براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است و همه مردم به ویژه مدیران شهری و اعضای شوراهای اسلامی باید با تبعیت از فرامین معظم له، با عزمی ملی و مدیریت جهادی در راستای توسعه و عمران کشور گام بردارند.
7274/1625/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن