تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819817424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبليغ کننده هاي داروهاي غيرمجاز در ماهواره تحت پيگيرد قانوني قرارخواهند گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۸:۶ق.ظ)
رييس سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت تبليغ کننده هاي داروهاي غيرمجاز در ماهواره تحت پيگيرد قانوني قرارخواهند گرفت وزارت بهداشت مکررا از مردم شريف ايران خواسته است که از تهيه داروهاي لاغري و غيرمجاز که در ماهواره ها تبليغ مي شود اجتناب ورزند که متاسفانه سه نفر از هموطنان جان خودرا از دست داده اند.
دکتررسول ديناروند معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو درحاشيه مراسم افتتاحيه هفدهمين نمايشگاه بين المللي ايران هلث در پاسخ به سوال خبرنگارموج درخصوص تبليغ داروهاي لاغري و غير مجاز در ماهواره گفت: وزارت بهداشت مکررا از مردم شريف ايران خواسته است که از تهيه داروهاي لاغري و غيرمجاز که در ماهواره ها تبليغ مي شود اجتناب ورزند که متاسفانه سه نفر از هموطنان جان خودرا از دست داده اند.
معاون وزير بهداشت افزود: مجموعه وزارت بهداشت با اطلاع رساني به مردم سعي نموده است تا نسبت به عوارض استفاده از اين داروهاهشدار دهد و مي بايست خود مردم از تهيه اين داروهاي غير مجاز که موجب عوارض و در بعضي موارد منجر به مرگ مي شود توسط خود و يا خانواده خودداري نمايند.
رئيس سازمان غذا و دارو تاکيد کردکه با تشکيل کميته اي جهت بررسي اين موارد از اين پس با اولين تبليغ داروي غير مجاز برابر هماهنگي هاي انجام شده در کميته، در ابتدانسبت به مسدود کردن شماره تلفن آگهي اقدام و در مرحله بعد مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت.
دکتر ديناروند در پايان از مردم خواست جهت انجام رژيم هاي لاغري و چاقي و يا تغذيه حتما زير نظر پزشک متخصص به درمان بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن