تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818180934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره 158 شهید دفاع مقدس در قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادواره 158 شهید دفاع مقدس در قزوین برگزار شد قزوین - ایرنا - یادواره 158 شهید حماسه آفرین فتح خرمشهر، سالروز عملیات بیت المقدس و سالگرد تعدادی از والدین شهدا عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان و خانواده های معظم شهدا در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.


به گزارش روز جمعه ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از ارزشهاست، گفت: اگر جامعه ای به هویت گذشته خود اتکا نداشته باشد، به یک جامعه بی هویت و بی اصالت تبدیل می شود.
ˈنادر نصیریˈ افزود: بالندگی، امنیت و توسعه امروز ما بدون شک مرهون ایثارگری های شهدا و جانبازان است و ملت بزرگ ما نیز بایستی در هر شریطی دین خود را به این عزیزان ادا کند.
وی تاکید کرد: شهدا شخصیت هایی بودند که زندگی دنیوی خود را برای احیای دین خدا، امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور تقدیم انقلاب کردند و با این پایمردی بلندترین و والاترین مقام را در پیشگاه خداوند بدست آورند.
نصیری با اشاره به برگزاری سالگرد شهدای فتح خرمشهر ادامه داد: بدون شک خرمشهر نامی ماندگار در تاریخ با شکوهمند انقلاب اسلامی است و عملیات غرورآفرین بیت المقدس به دنیا نشان داد که مردم این سرزمین در دفاع از آب و خاک کشورشان کوتاه نمی آیند.
وی افزود: هر وقت بحث سوم خرداد پیش می آید ناخودآگاه این کلام امام راحل که ˈخرمشهر را خدا آزاد کردˈ در ذهن نقش می بندد که چگونه در آن روز مردم و رزمندگان با دست خالی در مقابل یک ارتش تا به دندان مسلح ایستادگی کردند و نگذاشتند هیچ بخشی از خاک ایران بدست متجاوزان بیفتد.
وی اظهار داشت: در این یادواره ضمن بزرگداشت ایثار و مقاومت 158 شهید عملیات بیت المقدس و اردیبهشت ماه قزوین، همچنین یاد و خاطره 92 تن از والدین معزز شهدا که سالروز عروج شان در این ماه می باشد، گرامی داشته شد.
در پایان این مراسم مردم، مسوولان و خانواده های معظم شهدا با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه با آرمانهای شهیدان تجدید پیمان کردند.
استان قزوین دارای سه هزار شهید می باشد.
7389/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن