تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنرانی اوباما در موزه 11سپتامبر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سخنرانی اوباما در موزه 11سپتامبر
رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش گفت که حادثه 11 سپتامبر نشان می‌دهد که هیچ چیز نمی‌تواند آمریکایی‌ها را از هم جدا کند.
کد خبر: ۴۰۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴ - 15 May 2014


باراک اوباما در مراسم افتتاحیه موزه 11 سپتامبر سخنرانی کرد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان رئیس جمهور آمریکا در این مراسم که با حضور برخی از مقامات سابق و مقامات فعلی آمریکا انجام شد گفت که این موزه یادبود برای زنده نگاه داشتن روح 11 سپتامبر که «عشق، همدلی، ایثار» افتتاح شده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش گفت که حادثه 11 سپتامبر نشان می‌دهد که هیچ چیز نمی‌تواند آمریکایی‌ها را از هم جدا کند.

حادثه 11 سپتامبر سال 2001 را می‌توان از جمله حوادثی دانست که سر فصل تازه‌ای در سیاست خارجی آمریکا گشود.

پس از این روز، دولت آمریکا با این استدلال که هدف تهاجم عملیات تروریستی قرار گرفته، دفاع را حق خود دانست و اذهان عمومی را برای تهاجم نظامی به افغانستان و عراق آماده کرد.

روایت‌های رسمی آمریکا تأکید می‌کردند 19 تن از تروریست‌های القاعده، 4 هواپیمای تجاری ـ مسافرتی این کشور را ربوده‌اند و آنها را به برج‌های دو قلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک و ساختمان پنتاگون در شهر «ارلینگتون» کوبیده‌اند.

این روایت‌ها که «کمیسیون بررسی وقایع 11 سپتامبر»، «سازمان مدیریت بحران فدرال»، «موسسه ملی استاندارد و فناوری» و سازمان «اف ‌بی آی» ارائه می‌کردند، اما، در بوته آزمایش‌های سختی از جانب دانشمندان علوم مختلف قرار گرفتند.

تحقیقات این دانشمندان نشان می‌دهد دولت آمریکا در روایت این حادثه صادق نبوده است. در حال حاضر، مسئله انفجار مهندسی‌شده ساختمان‌های برج‌های دو قلو پذیرفته‌شده‌ترین فرضیه درباره سقوط برج‌های دو قلو است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن