تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران نباید لاینحل بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار تاکید کرد : مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران نباید لاینحل بماند ساری-ایرنا- استاندار مازندران گفت : مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان که قابل پیگیری است ، به هیچ وجه نباید معطل و لاینحل بماند.


ˈ ربیع فلاح ˈ چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با کارفرمایان و کار آفرینان بخش های تولیدی و صنعتی در محل شهرک صنعتی ˈ رجه ˈ بابل افزود : باید از ظرفیت مجمع نمایندگان در جهت پیگیری مسایل صنعت و تولید استان در سطح ملی بهره گیری شود.
استاندار مازندران از بانک ها و دستگاه های اجرایی نیز خواست تا صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی را در عبور از مشکلات یاری کنند.
فلاح با اشاره به این که برای حل مشکلات صنعت و تولید استان باید در میدان عمل تصمیم گیری شود ، نه در جلسات و پشت میزها ، بیان داشت : با بازدید از تمامی شهرک ها صنعتی از نزدیک با مشکلات صنعتگران آشنا شدم.
وی با بیان اینکه امروز نمایندگان مجلس در کنار ما هستند و در مسایل توسعه ای با ما تعامل کافی دارند، افزود : مدیران ملی مشکلات و راه های برون رفت را بررسی کردند.
او ادامه داد : با توجه به رویکرد دولت و برداشتن گام های اساسی و بزرگ در صحنه های بین المللی به منظور توسعه مناسبات و رفع کامل تحریم ها ، مسیر اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور مشخص شده است.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به بهبود وضع اعتباری بانک ها، صندوق توسعه ملی و افزایش درآمد دولت، اظهار امیدواری کرد که امسال 90 درصد بودجه استان تخصیص یابد.
فلاح گفت : کشور به طور جدی گام در مسیر شکوفایی نهاده و مدیران استانی با عزم و اراده در پی حل مشکلات هستند.
استاندار مازندران از شرکت ایران خودرو بابل، کارخانه بازیافت کاغذ پویش مازند، شرکت شاد شیر و صنایع چوبی بهار نارنج در شهرک صنعتی رجه واقع در بند پی شرقی بازدید و با مدیران عامل این واحدها گفت و گو و برای حل برخی مشکلات دستوراتی صادر کرد.
مازندران 38شهرک و نواحی صنعتی دارد.ک/2
2585/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن