تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری سازمانهای بیمه گر در اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان همکاری سازمانهای بیمه گر در اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت تاثیرگذار است زنجان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، گفت: همکاری سازمانهای بیمه ای درادامه اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت بسیار تاثیر گذار است.


پرویز قزلباش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بخشی از پرداخت های بستری بیماران در بیمارستانها به سازمانهای بیمه گر اختصاص دارد و همکاری آنها نقش تعیین کننده ای در ارایه خدمات مناسب به بیماران و جامعه هدف دارد.
وی یادآورشد: برخی سازمانهای بیمه گر با اجرای طرح تحول نظام سلامت آنگونه که باید و شاید هماهنگ و توجیه نشده اند و رفع این مهم روند خدمات رسانی را شتاب می بخشد.
قزلباش اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی را مطلوب عنوان و بر تداوم نظارت ها و رفع نواقص احتمالی تاکید کرد.
وی ارایه آموزش های لازم به پرسنل و کادر درمانی مراکز بیمارستانی این استان را در اجرای بهینه طرح تحول نظام سلامت امری مهم و حیاتی عنوان و اظهارکرد: برخی اعضای هیات علمی، پزشکان و متصدیان بخش های بیمارستانها خود را با موقعیت جدید طرح تطبیق نداده اند و این مهم بیش از گذشته دراولویت کاری این معاونت قرار گرفته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، گفت: اجرای هر طرح مهم و اثرگذار در سطح کلان معمولا اشکالات و نواقصی به دنبال دارد و رفع تدریجی آنها نیازمند همکاری سازمانهای بین بخشی و مردم است.
وی بابیان اینکه درطرح تحول نظام سلامت روستاییان فقط با پرداخت پنج درصد هزینه ها در مراکز بیمارستانی بستری می شوند، یادآورشد: روستاییان باید از طریق سیستم ارجاع به مراکز بیمارستانی رجوع کنند که در صورت بی توجهی به این موضوع ملزم به پرداخت 10 درصد هزینه ها هستند و دیگر نمی توانند از حق قانونی و مسلم خود استفاده کنند.
قزلباش افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسانه های گروهی به اقشار مختلف جامعه به ویژه روستاییان نقش مهمی در ارایه خدمات مناسب و رفع مشکلات احتمالی دارد.
به گزارش ایرنا طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز در حال اجراست.
596/7320
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن