تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803932677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کارشناس کشاورزی خوزستان:اجرای کشاورزی علمی، باعث افزایش اشتغال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک کارشناس کشاورزی خوزستان:اجرای کشاورزی علمی، باعث افزایش اشتغال می شود اهواز - ایرنا - یک کارشناس کشاورزی خوزستان با اشاره به مزیت های نسبی کشاورزی خوزستان نسبت به سایر استان های کشور گفت: در صورت اجرای کشاورزی به شیوه علمی، برای تمام فارغ التحصیلان کشاورزی شغل ایجاد می شود.


به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی خوزستان، ˈامید فرازˈ با انتقاد از این که در اجرای طرح های کشاورزی به نقش آموزش و ترویج توجه نمی شود اظهارداشت: پرداختن به این می تواند باعث اشتغال و افزایش چند برابری ظرفیت تولید محصولات کشاورزی و در نهایت افزایش بهره وری شود.
وی با اشاره به توانمندی های بالای استان در کشاورزی و وجود تنوع در گرایش های تحصیلی فارغ التحصیلان کشاورزی تصریح کرد: با نگاهی همه جانبه و خصوصی نگر و با استفاده از تجربیات تشکل ها و تدوین برنامه ای جامع در تمامی سازمان های مرتبط با کشاورزی نه تنها می توان اشتغال زایی و رفاه پایدار برای دانش آموختگان کشاورزی خوزستان ایجاد کرد، بلکه در این زمینه می توانیم پذیرای کارشناسان جویای کار سایر استان ها هم باشیم.
فراز تاکید کرد: در اجرای این برنامه باید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به عنوان محور، مدنظر قرارگیرند.
این کارشناس کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی را بزرگ ترین تشکل بخش کشاورزی برشمرد و گفت: این سازمان باید جای خالی حضور بخش خصوصی در حوزه های تصمیم گیر را جبران کرده و نقش مؤثری در فعالیت های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی ایفا کند.
وی افزود: در واقع نظام مهندسی کشاورزی باید به عنوان اتاق فکری در کنار جهاد کشاورزی باشد و بتواند راهکارهای موثر در خصوص اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی را ارایه دهد.
فراز اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی آن طور که باید و شاید نتوانسته از ظرفیت های قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، به نحو مطلوب منتفع شود.
این کارشناس کشاورزی با انتقاد از راندمان موجود در بخش کشاورزی و نقش سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارتقای آن گفت: باید این سازمان به نهادی پویا، فعال و عمل گرا تبدیل شود و از مشارکت تمامی اعضا برای پیشبرد اهداف خود بهره مند شود.
وی تصریح کرد: برای تحقق این اهداف، سازمان های مرتبط نیز باید از این سازمان حمایت و امکانات لازم برای توسعه کشاورزی علمی را فراهم کنند.
فراز افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و منابع خدادادی موجود در خوزستان، می توان با مدیریت مناسب و ارایه راهبردها برای اجرای سیاست کشاورزی علمی و صنعتی به نهادهای مرتبط و با جذب سرمایه های خصوصی خرد و کلان و تسهیل شرایط کار، تحولی عظیم در اشتغال و اقتصاد کشاورزی خوزستان ایجاد کرد.
این کارشناس کشاورزی خوزستان با اشاره به این که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی بویژه پتانسیل های مهندسان کشاورزی بهره برد اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی به عبارتی تنها تشکلی است که می تواند عهده دار انتقال آموزش های علمی دانش آموختگان کشاورزی به مزارع باشد.
7157/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن