تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسفالت سه راه فرعی و روستایی شهرستان آبیک روکش می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آسفالت سه راه فرعی و روستایی شهرستان آبیک روکش می شود قزوین - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی آبیک گفت: عملیات روکش آسفالت سه راه فرعی و روستایی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.


ˈیدالله رمضانیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات روکش آسفالت جاده فرعی مگسال از راههای ارتباطی مهم شهرستان آبیک و راه ارتباطی بخش بشاریات را به قزوین متصل می کند از فردا به مدت یک ماه آغاز خواهد شد.
وی، با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت 8 کیلومتری این راه که از خواسته های دیرین مردم منطقه است، تاکید کرد: با توجه به فرسودگی آسفالت و از طرفی حفظ جان مسافران و ایمنی راه برای رانندگان عملیات روکش آسفالت این مسیر اجرا می شود.
این مسوول ادامه داد: اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری راه کارخانه قند قزوین به خاکعلی به طول 12 کیلومتر و راه روستایی محمودیان به طول سه کیلومتر نیز بزودی آغاز خواهد شد.
رمضانی، کمبود اعتبارات مالی برای اجرای عملیات آسفالت و روکش آسفالت برای راههای فرعی و روستایی این شهرستان را یادآور شد و افزود: هم اکنون برای اجرای عملیات روکش آسفالت برای هر کیلومتر راه روستایی و فرعی بین دو تا سه و نیم میلیاردریال هزینه نیاز است که این میزان برای بسیاری از راهها که نیاز به روکش آسفالت دارند، سنگین خواهد بود.
شهرستان آبیک دارای 34 کیلومتر آزادراه، 80 کیلومتر راه اصلی، 54 کیلومتر راه فرعی، 50 کیلومتر راه دسترسی و 220 کیلومتر نیز راه روستایی است.
627/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن