تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فابیوس مذاکرات هسته ای را ˈدشوارˈ پیش بینی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فابیوس مذاکرات هسته ای را ˈدشوارˈ پیش بینی کرد تهران-ایرنا- ˈلوران فابیوسˈ وزیر امور خارجه فرانسه مذاکره در مورد برنامه هسته ای ایران را که دور چهارم آن امروز(چهارشنبه) در وین آغاز می شود، ˈدشوارˈ پیش بینی کرد.


به گزارش رادیو ˈار. ت. الˈ فرانسه، فابیوس ساعاتی پیش از آغاز مذاکرات هسته ای میان ایران و قدرت های بزرگ، گفت : مذاکرات برنامه هسته ای ایران ˈدشوارˈ و فرانسه همچنان ˈهوشیارˈ خواهد بود.
وی طی اظهاراتش در واشنگتن، افزود : موضع ما بسیار روشن است و ما با قدرت هسته ای غیرنظامی برای ایران موافقیم اما هرگز بمب اتمی را نمی پذیریم.
فابیوس که کشورش موضع سرسختانه ای را در مذاکرات پیشین اتخاذ کرده بود، گفت : بر پایه طرح مصوب (ژنو) ما تا 20 ژوئیه فرصت داریم به توافقی جامع دست یابیم.
وی خاطر نشان کرد: مذاکرات در مورد غنی سازی دشوار است اما تنها رویکرد ما، مطالبه تضمین برای اهداف کاملا صلح آمیز برنامه هسته ای خواهد بود.
این گزارش حاکی است که هدف مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی آن است که ایران دنیا را از اهداف کاملا صلح آمیز برنامه هسته ای مطمئن سازد و در برابر، تحریم ها بر داشته شود.
رادیو فرانسه همچنین اعلام کرد : سه دوره گذشته مذاکرات، خوشبینی محتاطانه ای را در گروه 1+5 برانگیخت؛ اما در برابر آمریکا که به نظر می رسد مذاکرات را به سمت توافق نهایی می کشاند، فرانسه کمترین رغبت را در میان اعضای این گروه دارد.
به گزارش روزنامه فرانسوی ˈلو فیگاروˈ موضع سرسختانه فرانسه در مذاکرات گذشته در آمریکا نیز مورد استقبال قرار گرفت و حتی به طور ضمنی عنوان شد که فرانسه مذاکرات زمستان گذشته را ˈنجات ˈ داده است. این امر حتی خبرنگار شبکه ˈسی ان انˈ را بر آن داشت تا از فابیوس بپرسد: آیا امروز این فرانسه است که راه را به آمریکا نشان می دهد؟
این روزنامه فرانسوی افزود: به نظر می رسد که این خبرنگار حق داشته چنین سوالی را مطرح کند.
اروپام ** 9053**1485** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن