تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران بازوی قوی هلال احمر در حوادث سیستان و بلوچستان بوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر هلال احمر: خبرنگاران بازوی قوی هلال احمر در حوادث سیستان و بلوچستان بوده اند زاهدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران این استان همواره و در هنگام حوادث بازوی قوی و همکاران خوب امدادگران این سازمان بوده و هستند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ˈرسول راشکیˈ در نشستی با رییس و جمعی از کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در زاهدان افزود: اگر چه هنوز تشکیل گروه خبری با هدف ارائه گزارش دقیق لحظه به لحظه از سوانح و اعلام آخرین اخبار به مردم در این استان تشکیل نشده است اما تعامل خوبی بین خبرنگاران و امدادگران هلال احمر سیستان و بلوچستان برقرار است.
وی با ابراز امیدواری تشکیل این گروه امدادی از طریق همکاری مدیران رسانه های جمعی سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک، اظهار داشت: همچنین جمعیت هلال احمر استان آمادگی ارائه آموزش های لازم امداد و نجات به خبرنگاران را دارد تا در زمان بحران و حوادث در کنار امداد و نجات، اخبار مرتبط نیز با شتاب بیشتری به اطلاع عموم رسیده تا افکار عمومی نگران و پریشان نباشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنین از ارتباط، همکاری نزدیک و رویکرد سازنده خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) این استان تقدیر و خاطرنشان کرد: ایرنا در پوشش به موقع و صحیح حوادث استان نقش مهمی داشته است و می توان ادعا کرد رسانه مادر و رسمی نظام پیشگام در عرصه اطلاع رسانی حوادث منطقه است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان نیز دلیل حضورش در هلال احمر را تبریک این هفته به امدادگران استان عنوان کرد و ابراز داشت: آنچه که در اطلاع رسانی حوادث و بحران ها اهمیت زیادی دارد صحت و دقت اخبار است که بعضا فدای سرعت می شود و افکار عمومی را نگران می کند.
محمد مهدی کرمانی با ذکر مثالی افزود: در جریان زلزله سال گذشته سراوان اعلام شتاب زده خبر غیرواقعی 38 نفر کشته از سوی یک سایت خبری و بازتاب آن در سایر رسانه ها موجی از نگرانی را در سراسر کشور ایجاد کرد که به تبع آن مشکلات دیگری نیز ایجاد شد.
وی افزود: مدیریت حادثه و بحران در سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور و منطقه ای که همواره در معرض حوادث طبیعی و آسیب های مرزی وجود دارد بسیار سخت و شکننده است اما هلال احمر استان همواره در آزمون های مختلف عملکرد خوبی داشته است و همکاری رسانه ها می تواند کمبودها و نیازهای امدادگران را به حداقل ممکن کاهش دهد.
7312/2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن