تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان منجر به نجات جان هزار نفر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان در سال گذشته/
اقدامات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان منجر به نجات جان هزار نفر شد
زاهدان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون تعداد هزار و 193 نفر در سیستان و بلوچستان توسط امداد گران جمعیت هلال احمر در حوادث جاده ای، دریایی، ساحلی، سیل و آبگرفتگی، شهری و کوهستانی نجات یافته اند که از این تعداد 613 نفر به بیمارستان ها انتقال یافته و 580 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، رسول راشکی صبح دوشنبه  به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر در جمع خبرنگاران در زاهدان گفت: ازابتدای سال گذشته تاکنون تعداد 835 حادثه در استان  به وقوع پیوسته است که در مجموع 76 هزار و 602 نفر در این حوادث آسیب دیده اند و مجموعه اقدامات این جمعیت منجر به نجات جان بیش از یک هزار انسان شده است. وی مجموع تیم های اعزامی را به منظور نجات سانحه دیدگان یک هزار و 364 تیم  و نیروهای عملیاتی و اعزامی به سوانح مختلف از جمله حوادث جادهای، دریایی، کوهستانی و بلایای طبیعی را 7 هزار و 283 نفر عنوان کرد.  وی ادامه داد:  همچنین در طی این مدت تعداد 31 هزار و 581 نفر حادثه دیده ناشی از حوادث و بلایای طبیعی در سیستان و بلوچستان توسط نیروهای هلال احمر اسکان یافته وتعداد 482 مورد عملیات رها سازی به منظور نجات سانحه دیدگان انجام شده است. وی زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر را در سال گذشته 7 دقیقه و 33 ثانیه اعلام کرد و بیان داشت: در طی سال جاری این زمان به 6 دقیقه و 38 ثانیه کاهش یافته است. راشکی همچنین میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از زمان اطلاع به جمعیت هلال احمر تا حضور در صحنه را در سال گذشته  10 دقیقه و 24 ثانیه اعلام کردو گفت:  در طی سال جاری این زمان به 10 دقیقه و 12 ثانیه رسیده است. وی میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای را نیز از آغاز تا پایان عملیات در سال گذشته یک ساعت و 25 دقیقه و 30 ثانیه عنوان کرد و گفت: این زمان نیز در سال جاری به یک ساعت و 10 دقیقه و 3 ثانیه کاهش یافته است. خط اضطراری 112 در استان راه اندازی شد مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خط اضطراری 112 برای امداد و کمک به حادثه دیدگان در استان راه اندازی شده است افزود: راه اندازی و فعال سازی امداد هوایی با حضور یک فروند چرخ بال، راه اندازی خط اضطراری 112 در کل استان جهت پاسخگویی به درخواست های امداد و نجات، افزایش تیم های توانا، افزایش ناوگان خودرویی جمعیت اعم از سبک و سنگین به تعداد 30 دستگاه از جمله اقداماتی است که به منظور افزایش کیفی و ارتقای توان عملیاتی نیروی امداد و نجات در استان انجام شده است. وی  تبدیل 6 پایگاه امداد نجات کانکسی به ساختمان و فعال سازی4  پایگاه امداد و نجات، اجرای طرح ملی دادرس با تحت پوشش قرار دادن بیش از 5 هزار دانش آموز و افزایش تیم های توانا جمعیت هلال احمر به 14 واحد  را از جمله برنامه های شاخص به اجرا درآمده در سال گذشته مطرح کرد.      


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن