تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821148194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امداگران هلال احمر 10 نفر را در ارتفاعات تکاب نجات دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امداگران هلال احمر 10 نفر را در ارتفاعات تکاب نجات دادند تکاب، مهاباد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر تکاب در آذربایجان غربی گفت: امدادگران این جمعیت 10 نفر از اعضای چند خانواده را که در ارتفاعات ییلاقی و صعب العبور این شهرستان مفقود شده بودند نجات دادند.


جعفر سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این خانواده ها که همگی مرد بودند از شهرستان شاهین دژ برای جمع آوری گیاهان خوراکی به ارتفاعات ییلاقی منطقه آغداش این شهرستان آمده بودند که به دلیل تاریکی هوا و ناآشنا بودن با منطقه به هنگام برگشت مسیرشان را گم کرده بودند.
وی افزود: این افراد پس از گم کردن مسیر بازگشت در ساعت 21 شب گذشته از طریق تلفن همراه با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس گرفته و درخواست کمک کردند.
سعیدی اضافه کرد: بلافاصله یک تیم امداد از امدادگران مستقر در پایگاه اماد و نجات جاده ای مایین بلاغ با همکاری نیروی انتظامی به منطقه مورد نظر اعزام شده و پس آن نیز برای پشتیبانی از آنها دو تیم امداد و نجات کوهستان نیز مجهز با آمبولانس و دیگر تجهیزات امدادی در این منطقه حضور پیدا کردند که با تلاش چهارساعته این امدادگران در ساعت یک نیمه شب این افراد نجات یافتند.
وی یادآور شد: در این حادثه هیچ یک از این 10 دچار حادثه خاصی نشده بودند و در سلامتی کامل پیدا شده و به شهر محل سکونتشان بازگردانده شدند.
ییلاقات منطقه آغ داش در جنوب شهرستان تکاب واقع شده و در این فصل از سال محل رویش انواع گیاهان خوراکی است از این رو برخی خانواده ها برای تفریح و جمع آوری این گیاهان به این منطقه عزیمت می کنند.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن