تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجاتگران هلال احمر آذربایجان شرقی روز پر کاری را با جاری شدن سیل سپری کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نجاتگران هلال احمر آذربایجان شرقی روز پر کاری را با جاری شدن سیل سپری کردند تبریز- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: امدادگران این جمعیت در پی بارش باران و جاری شدن سیل به مردم تبریز، میانه، شبستر و هریس امدادرسانی کردند.


عزیز نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید تگرگ و باران نجاتگران جمعیت هلال احمر اقدام به ارایه خدمات امدادی به سیل زدگان کردند.
وی گفت: در جریان سیل در شهرستان میانه متاسفانه دو نفر جان خودرا از دست دادند و بیش از 50 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر میانه و هشترود در قالب 9 تیم به کمک سیل زدگان شتافتند.
وی افزود: در این عملیات نجاتگران با بهره گیری از هشت دستگاه ست نجات و شش دستگاه پمپ آب و دو دستگاه لجن کش به بیش از 500 نفر از اهالی جنوب شرقی شهرستان میانه در اطراف راه آهن که تحت تاثیر سیل قرار گرفته بودند امدادرسانی و نسبت به تخلیه آب از اماکن مسکونی اقدام کردند.
نوری گفت: در تبریز نیز در نقاطی که گزارش حادثه وقوع سیل و آبگرفتگی معابر و ومنازل اعلام شده بود، بلافاصله نجاتگران با تجهیزات مربوطه از قبیل پمپ های آب و دستگاه های لجن کش اعزام و مشغول امدادرسانی شدند.
وی اظهار کرد: تیم های ارزیاب هلال احمر به روستای امند از توابع شهرستان شبستر مراجعه و در ارزیابی اولیه در تعدادی از منازل در اثر بارش شدید باران و تگرگ و وقوع سیل تر ک خوردگی و فروریختگی دیوار گزارش شده است.
مدیر عامل هلال احمر استان گفت: در شهرستان هریس نیز نیروهای هلال احمر همراه نیروهای آتش نشانی به هشت روستا مراجعه و اقدامات و ارزیابی لازم را انجام دادند.
6120/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن