تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798589412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ياري رساني هلال احمر آذربايجان غربي به بيش از 3 هزار نفر حادثه ديده در طرحهاي نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۳۶ب.ظ)
ياري رساني هلال احمر آذربايجان غربي به بيش از 3 هزار نفر حادثه ديده در طرحهاي نوروزي هلال احمر آذربايجان غربي در مدت 21 روز اجراي طرح امداد و نجات با پوشش 245 حادثه جداگانه در سراسر استان به بيش از 3 هزار و 300 نفر حادثه ديده ياري رساني کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در جلسه ويژه تحليل طرح هاي نوروزي و بررسي عملكرد اين نهاد امدادي گفت: در اجراي طرحهاي امداد نوروزي از 25 اسفندماه سال گذشته تا 17 فروردين سالجاري امدادگران آموزش ديده 17 شعبه شهرستاني اين جمعيت به همراه 33 پايگاه امداد و نجات جاده اي و کوهستاني به صورت ثابت و موقت، 22 پست "ايمني و سلامت" مسافرين، 2 اکيپ "سيار ويژه ستاد" و با پشتيباني پايگاه امداد هوايي خدمات امدادي، ايمني، سلامتي و پيشگيرانه به مسافران و مراجعه كنندگان در ايام نوروز ارائه دادند.

دکتر زينالپور كيفيت و جلب رضايتمندي مراجعين، سرعت و دقت در امدادرساني را از مهمترين اهداف هلال احمر دانست و اظهار کرد: كسب بيش از 99 درصد رضايت مسافرين و شكستن زمان استاندارد خدمت رساني در امداد و نجات بين جاده اي سندي بر تحقق اهداف هلال احمر است.

اين مقام مسئول بيشترين عمليات هاي امداد و نجات انجام يافته را در محور اروميه به سلماس و محورهاي منتهي به پيرانشهر دانست و گفت: در طول 21 روز اجراي طرح "امداد و نجات" ، نيرو هاي امدادي اين جمعيت در 245 حادثه جداگانه حاضر و به بيش از 3 هزارو 300 نفر حادثه ديده خدمات امدادي ارائه شد .

وي در ادامه افزود: در اين مدت 455 نفر مصدوم از خدمات امدادي نجاتگران و امدادگران اين جمعيت بهره گرفته اند كه از اين تعداد به 290 نفر امدادرساني سرپايي صورت گرفته و 112 نفر به مراکز درماني منتقل شده اند.
دکتر زينالپور در مقايسه آمار سال هاي گذشته با عملکرد امسال هلال احمر در حوزه امداد و نجات در طول طرح هاي نوروزي نيز گفت: با تلاش امدادگران و پرسنل اين جمعيت شاهد رشد 40 درصدي در ارائه خدمات به حادثه ديدگان و رشد 29 درصدي در پوشش امدادي سوانح نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوديم .

مديرعامل جمعيت هلال احمر با تاکيد بر آمادگي پايگاه هاي امداد و نجات در پذيرش و اسکان اضطراري در راه ماندگان، اظهار کرد: در طول اجراي طرح هاي نوروزي 1600 نفر از مسافران در پايگاه ها و چادر هاي اين جمعيت اسکان اضطراري يافتند .

جمعيت هلال احمر استان آذربايجان غربي با 660 تيم امدادي با استعداد نزديك به 4200 نفر – روز امدادگر، نجاتگر، عوامل امدادي و پشتيباني با بكارگيري 1476 دستگاه – روز آمبولانس و خودروي نجات و امدادي پوشش جاده هاي استان را بر عهده داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن