تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندی 232 هزار مسافر نوروزی از پست های ایمنی و سلامت هلال احمر آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی حاجی زاده اعلام کرد؛
بهره مندی 232 هزار مسافر نوروزی از پست های "ایمنی و سلامت" هلال احمر آذربایجان غربی
ارومیه – خبرگزاری مهر: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: از شروع طرح های نوروزی در این استان نزديك به 232 هزار نفر از مسافران نوروزی به مراجعه و از خدمات آن بهره مند شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاجی زاده پیش از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان طرح نوروزی با بیان عملکرد این حوزه در طول طرح نوروزی و تغییر رویکرد در نحوه اجرایی آن افزود: از این تعداد مسافر 8500 نفر فريضه نماز را در خیمه نماز جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي اقامه و بيش از 12 هزار نفر از خدمات ایستگاه هاي سلامت از جمله تست فشار و قند خون بهره مند و شش هزارو 800 کودک از خدمات فرهنگی فضای دوستدار کودک استفاده کرده اند. وی با بیان اینکه در همین مدت در مجموع نزديك به 155 هزار عدد اقلام فرهنگی، آموزشی و تبلیغی در بین مسافران پخش شد ادامه داد: از این تعداد حدود 50 هزار عدد نقشه استان و شهرستان ها، 83 هزار نسخه انواع بروشور های آموزشی و تبلیغی و بیش از 22 هزار عدد از سایر محصولات فرهنگی و عقيدتي میان مراجعه کنندگان توزیع شد. حاجی زاده  راهنمایی با کروکی طراحی شده خود جوانان، هشدار نقاط حادثه خیز، طرح سحاب در اتوبوس گردشگری ارومیه، بروشور ایمنی روز طبیعت را از ابتکارات جوانان استان آذربایجان غربی برشمرد و گفت: جوانان شهرستان مهاباد گوی سبقت در ارائه خدمات به مسافرین را ربودند و شهرستان های پیرانشهر و ارومیه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. معاون امور جوانان هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به افزایش60 درصدی بهره وری در پست های "ایمنی و سلامت" خاطر نشان کرد: این افزایش کیفی خدمات به دلیل تغییر رویکرد به سمت ایمنی و سلامت، بازنگری در تعداد و محل پست ها و کاهش موازی کاری در بین سایر سازمان ها حاصل شده است. وی یاد آور شد: بيش از 1200 نفر- روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان آذربايجان غربي در طول اجراي طرح ها نوروزي با حضور در چادر های "ایمنی و سلامت" به مسافران نوروزی ارائه خدمت کرده اند.


۱۳۹۳/۲/۱ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن