تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820306327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ريزي جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي براي آموزش هزاران امدادگر در سالجاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۸ب.ظ)
برنامه ريزي جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي براي آموزش هزاران امدادگر در سالجاري مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي گفت: تا پايان برنامه پنجم توسعه کشور بايد يک درصد از جمعيت آذربايجان غربي را امدادگر آموزش ديده، تشکيل دهد که در تحقق اين برنامه تلاش بر اين است که تا انتهاي سال جاري 20 هزار نفر نيروي توانا و آموزش ديده تربيت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ زينالپور که در جمع مديران عضو شوراي اداري اين نهاد سخن مي گفت افزود: در حال حاضر نزديک به 10 هزار نفر نجاتگر، امدادگر و نيروي آموزش ديده در آذربايجان غربي وجود دارد که در صورت تربيت بيست هزار امدادگر جديد، استان داراي 30 هزار امدادگر خواهد شد که در مواقع لزوم و حوادث بزرگ ميتوانند بيشترين و تاثيرگذارترين خدمات را ارائه دهند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با تاکيد بر تجهيز نيرو هاي آموزش ديده جديد، اظهار داشت: همه افرادي که موفق به گذراندن دوره هاي آموزشي شده و شرايط لازم را کسب کنند کارت شناسايي، اقلام هويتي و امدادي دريافت ميکنند تا در صورت نياز بلافاصله وارد عمل شوند.
اين مقام مسئول از تشکيل دو تيم تخصصي امدادي جديد در استان هم خبر داد و گفت: با برگزاري دوره تخصصي آوار، با گرايش جستجو و نجات در معدن در شهرستان تکاب و دوره تخصصي امداد و نجات در جنگل در شهرستان سردشت، استان از خدمات و توانايي دو تيم تخصصي جديد بر اساس نياز منطقه برخوردار خواهد شد.
.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن