تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه: جامعه امروز تشنه شخصیت حضرت علی (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: جامعه امروز تشنه شخصیت حضرت علی (ع) است ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گفت: جامعه امروز تشنه شخصیت و آموزه های امیر مومنان حضرت علی (ع) است.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به ابعاد وجودی شخصیت امیر مومنان نیازمندیم وظیفه مبلغان و متولیان فرهنگی بازخوانی بیش از پیش ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) است.
وی با بیان اینکه امیر مومنان علی (ع) شخصیت ممتازی است که متعلق به هر عصر و دوره ای است و برای تمامی زمانها و انسانها برنامه تعریف شده ای دارد اظهار کرد: سیره حضرت علی (ع) تعالی بخش تمامی جوامع بشری است.
وی گفت: حضرت علی (ع) دومین شخصیت عالم خلقت پس از پیامبر است و این امام بزرگوار مورد قبول اهل تسنن و تشیع است و می توان گفت از عوامل مهم وحدت شیعه و سنی است.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه بازخوانی زندگی امیرالمومنین ضرورت اجتناب ناپذیر جامعه امروز است افزود: شیوه حکومتداری امیرالمومنین علی (ع) سرمشقی بزرگ برای جامعه اسلامی است و بدون تردید الگو قرار دادن این شیوه حکومتداری نتایج مثبتی برای جامعه دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: هر اندازه از شخصیت حضرت علی (ع) الگوبرداری شود به همان اندازه از ناهنجاریهای اجتماعی کاسته می شود.
حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: نه تنها زندگی شخصی امیرالمومنین علی (ع) بلکه زندگی اجتماعی ایشان نیز از عوامل مهمی هستند که می توانند جامعه را به سمت ترقی و سعادت سوق دهند.
سیزدهم ماه رجب سالروز میلاد مولود کعبه امام اول شیعیان جهان است.
8135/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن