تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه: اساتید عقیدتی از عوامل رشد معنویات در سپاه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: اساتید عقیدتی از عوامل رشد معنویات در سپاه هستند ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور روحانیان و اساتید عقیدتی در سپاه از عوامل رشد معنویات و اخلاق در میان پاسداران انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در دیدار با مسوول نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از معاونان ستادی و مسوولان سپاه شهداء آذربایجان غربی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد افزود: حضور روحانیان و اساتید عقیدتی در جمع پاسداران و بسیجیان توانسته جایگاه برنامه ها و آموزش های اعتقادی را در این دو نهاد برجسته کند و نیروهای سپاه و بسیج را به عنوان نیروهایی مخلص و ولایتمدار به جامعه بشناساند.
وی، از برگزاری دوره های آموزش قرآنی و معارف اسلامی در سپاه و بسیج قدردانی کرد و گفت: آموزش های عقیدتی و سیاسی به خصوص در میان بسیجیان زمینه ساز بهبود وضعیت اجتماعی شده و به این علت می توانیم امروز شاهد معنویت افزایی در اقشار مختلف جامعه باشیم.
امام جمعه ارومیه گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران در جامعه ایران اسلامی دارای جایگاهی خاص می باشد و روحیه اعتقادی و ولایتمداری نیروهای سپاه شاخصه اصلی این نهاد مقدس است که خوشبختانه روز به روز شاهد ارتقای این امر هستیم.
وی اظهار کرد: سپاه به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی است و بر همین اساس رزمندگان شاغل در این نهاد از لحاظ عقیدتی و سایر موارد در سطح بالایی قرار دارند و سپاه و بسیج دو عنصر اصلی در رشد و تقویت مبانی اعتقادی مردم هستند.
حجت الاسلام محمدمهدی مهدوی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: آموزش های عقیدتی و سیاسی در سپاه و نقش این آموزش ها در تربیت نیروهای مخلص و متعهد نقشی برجسته و مهم است.
وی افزود: هرساله آموزش های متعدد عقیدتی و سیاسی ویژه پاسداران و بسیجیان و خانواده های آنان در رده های مختلف برگزار می شود که همین امر موجب ارتقای سطح اعتقادی و همچنین تعهد آنان می شود.
وی با بیان اینکه ایجاد آمادگی اعتقادی و معنوی پاسداران و بسیجیان ماموریت اصلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه است، ادامه داد: عقیدتی سیاسی در سپاه اهداف متعددی را دنبال می کند که از جمله آنها می توان به پژوهش و آسیب شناسی حقیقی از مشکلات فکری و فرهنگی، ارتقای دانش اساتید و مربیان و نیز ساماندهی و بهره گیری از دانش آنها در اقشار و حوزه های مختلف اشاره کرد.
حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به اجرای 224 برنامه در رده های بسیج و 19 برنامه در رده های مختلف سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: در جهت ارج نهادن به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برنامه های تجلیل و بزرگداشت در تمامی رده های سپاه استان برگزار می شود.
این دیدار در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه ارومیه انجام شد که طی آن، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به همراه تعدادی از معاونان و مسوولان این رده حضور داشتند.
7125/581/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن