تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814275810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروندهای دوم و سوم RQ170 در حال ساخت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار حاجی‌زاده در گفتگوی ویژه خبری:
فروندهای دوم و سوم RQ170 در حال ساخت است
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به تشریح دستاوردهای جدید این نیرو پرداخت.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به تشریح دستاوردهای جدید این نیرو پرداخت.

حاجی زاده گفت: با اشاره به اینکه نمی‌توانیم همه توانمندی‌هایمان را رسانه‌ای کنیم، گفت: ما امانتدار مردم هستیم و تنها بخشی از دستاوردهای سپاه در روز گذشته پخش شد.

وی با بیان اینکه اجرای تدابیر رهبر انقلاب را برای خودمان تکلیف الهی می‌دانیم، تصریح کرد: خودکفایی، بومی سازی و قطع وابستگی از بدو پیروزی انقلاب توسط امام(ره) مطرح بود و در زمان رهبر معظم انقلاب نیز این امر ادامه یافت. ایشان غیر از رهبری، فرمانده کل قوا نیز هستند و وقتی مطلبی را می فرمایند ما باید به دنبال آن برویم و این نگاه در همه نیروهای مسلح است و علت موفقیت ما هم همین است.

حاجی زاده اظهار داشت: ما امروز از مرز تحریم‌ها گذشتیم و دشمن در بخش دفاعی نمی تواند کاری با ما بکند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: وقتی موشک خلیج فارس در سال 90 انجام شد و خدمت آقا گفتیم دقت آن به 30 تا 35 رسیده، ایشان فرمودند کار خوبیست ولی این دقت را برسانید به 10 تا 15 متر. گفتیم چشم و ظرف 6 ماه کار انجام شد. ما باید باور کنیم که می توانیم.

حاجی زاده درخصوص پهپاد RQ170 گفت: این هواپیما برای ما دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف داشت و یکی از پروژه های آن مهندسی معکوس بود که برای «رو کم کنی» انجام شد. شاید مدل های دیگر ما برای اجرای ماموریت دست کمی از آن نداشته باشد.

موشک «هرمز1» ضد رادار و «هرمز2» ضد ناو است


وی ادامه داد: از آذر 90 تا امروز این کار تمام شد و تست های پروازی آن مانده. هرچند مقیاس 15درصد آن تست شده و مدیریت پروازی آن انجام شده است و فروندهای دوم و سوم آن نیز در حال ساخت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: موشک زمین به زمین نقطه زن در حال تولید انبوه است و دو نوع موشک بالستیک جدید هرمز 1و 2 هم رونمایی شد. هرمز 1 بالستیک ضدرادار است؛ چه رادار روی ناو هواپیمابر و چه سایت پاتریوت یا جستجوگر. این موشک از فاصله 300 کیلومتری شلیک شد. هرمز 2 نیز یک موشک ضد ناو است.

ادامه دارد...







تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن