تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ضمانت نامه بانکي به جاي پرداخت عوارض صادراتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
استفاده از ضمانت نامه بانکي به جاي پرداخت عوارض صادراتي گمرك جمهوري اسلامي ايران در دستورالعملي به گمركات سراسر كشور اجازه داد تا صادر كنندگان به جاي پرداخت عوارض صادراتي از ضمانت نامه بانكي استفاده نمايند.
به گزارس خبرگزاري موج، گمرك جمهوري اسلامي ايران در دستورالعملي به گمركات سراسر كشور اجازه داد تا صادر كنندگان به جاي پرداخت عوارض صادراتي از ضمانت نامه بانكي استفاده نمايند.
اين دستور العمل با عنايت به مفاد سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري مبني بر حمايت همه جانبه از صادرات و به منظور كمك به روند صادرات و جبران كمبود نقدينگي صادركنندگان ابلاغ شده است.
بر اساس اين دستور العمل به گمركات اجازه داده مي شود ضمن رعايت مقررات براي اقلام صادراتي مشمول پرداخت عوارض صادراتي ضمانت نامه بانكي معتبر قبول نمايند.
اين ضمانت نامه هاي بانكي براي واحد هاي توليدي صادر كننده كالا به مدت 6 ماه وبراي ساير صادر كنندگان به مدت 3 ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه قابل پذيرش است، مشروط بر اينكه تاريخ سر رسيد ضمانتنامه هاي مذكور حداكثر تا پايان بهمن ماه سال جاري باشد.
همچنين بايد نام ضمانتنامه گذار در متن ضمانتنامه با نام صاحب كالا در متن اظهارنامه يكسان باشد و گمركات موظفند جهت اطمينان از صحت اصالت ضمانت نامه هاي صادره از سوي بانك ها موضوع را از طريق شعبه صادر كننده مجوز يا شعبه سرپرستي ذيربط و يا از طريق سامانه هاي تحت وب معرفي شده بصورت كتبي استعلام لازم را به عمل آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن