تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لس آنجلس تایمز از تجمع میدان فاطمی: 500 نفر بودند اما پر سر و صدا!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش لس آنجلس تایمز از تجمع میدان فاطمی: 500 نفر بودند اما پر سر و صدا!

گزارش لس آنجلس تایمز از تجمع میدان فاطمی: 500 نفر بودند اما پر سر و صدا!
لس آنجلس تایمز نوشت: در پی تازه ترین انتقاد تندروها از دولت حسن روحانی رئیس جمهور ایران ، محافظه کاران روز چهارشنبه در تهران تظاهرات بر پا کردند.

به گزارش نامه نیوز، حدود 500 نفر در این راه پیمایی پر سر و صدا شرکت کردند. بسیاری از تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن ها شعارهایی از این قبیل نوشته شده بود: «از خداوند و رسولش پیروی کنید.»

راه بندان در پایتخت دو ساعت ادامه داشت و این موضوع خشم رانندگان وسائط نقلیه را برانگیخته بود

یکی از کسانی که در این راه پیمایی شرکت کرده بود، به نام فاطمه، 23 ساله، که چادر مشکی به سر داشت و درخواست کرد که به دلایل شخصی نام خانوادگی اش ذکر نشود، گفت: «مسائل غیراخلاقی در جامعه بسیار رواج یافته است، ما باید پیش از آن که خیلی دیر شود، کاری کنیم.» او در ادامه افزود: «ما زنان مسلمان در اماکن عمومی احساس امنیت نمی کنیم.»

بر پایه قوانین اسلامی، زنان باید موهای خود را بپوشانند تا نجابت زنانه خود را حفظ کرده باشند.

به هر حال پلیس به اصطلاح امنیت اخلاقی{گشت ارشاد} به طور متناوب به گشت زنی می پردازد و زنانی را که به نظر برسد لباس نامناسبی پوشیده اند، بازخواست می کنند. متخلفان جریمه می شوند. تظاهرکنندگان روز چهارشنبه می خواستند که مسؤولان پوشیدن لباس های مدل غربی ممنوع کنند.

در این راه پیمایی اعتراض آمیز که در نزدیکی وزارت کشور برگزار شد، بسیاری از دانش آموزان مدارس و بسیجیان طرفدار دولت شرکت کردند. راه پیمایان می گفتند دولت به آن ها مجوز برگزاری این گردهمایی را نداده است. اما معترضان اصرار داشتند که به مجوز نیازی نداشته اند. به نظر می رسید که مأموران نیروی انتظامی برای راه پیمایان مزاحمتی ایجاد نکرده اند.

علی وفایی، طلبه چهارشانه ای که با گوشی همراه خود برای همکلاسی هایش از حوزه علمیه ایروانی که در نزدیکی همین محل قرار دارد، پیام می فرستاد و پیام آن ها را می گرفت، گفت: «ما تظاهرکننده های آرامی هستیم.»

روحانی که شخص میانه رویی شناخته می شود، اکنون در محاصره انتقاد تندروها و سایر جناح ها گرفتار شده است.

به گزارش تیک، محافظه کاران از نحوه برخورد روحانی با غرب و حمایت او از توافقنامه احتمالی هسته ای با قدرت های جهان خشمگین هستند. محافظه کاران در مجلس شورای اسلامی ایران این هفته تلاش کردند تا محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه روحانی و مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران را به علت خودداری از انکار هولوکاست استیضاح کنند، اما موفق نشدند.

تظاهرات روز چهارشنبه در تهران با شعار «مرگ بر آمریکا!» پایان یافت.




1393/2/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن