تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لس‌آنجلس تایمز از چالش‌های سیاسی حسن روحانی با اصلاح‌طلبان و تندروهای اصولگرا/ اصلاح‌طلبان به دنبال آزادی بیشتر، تندروها سرخورده از مذاکرات هسته‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش لس‌آنجلس تایمز از چالش‌های سیاسی حسن روحانی با اصلاح‌طلبان و تندروهای اصولگرا/ اصلاح‌طلبان به دنبال آزادی بیشتر، تندروها سرخورده از مذاکرات هسته‌ای

گزارش لس‌آنجلس تایمز از چالش‌های سیاسی حسن روحانی با اصلاح‌طلبان و تندروهای اصولگرا/ اصلاح‌طلبان به دنبال آزادی بیشتر، تندروها سرخورده از مذاکرات هسته‌ای
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی به تحت فشار بودن «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران از سوی جریانات سیاسی ایران پرداخته است.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در این باره می نویسد: با گذشت 9 ماه از حضور «حسن روحانی» در قدرت در ایران، وی خود را از دو طرف حامیان اصلاح طلب و تندرویان اصولگرا به دلیل تاخیر در ایجاد تغییرات سیاسی و پیشرفت در زمینه اقتصادی تحت فشار می بیند.

روحانی در هفته های اخیر با واکنش های شدیدی از سوی پایه های اصلی یاری دهنده وی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته قرار گرفته است.

حامیانی که اکنون با نبود جنبش هایی برای گسترش آزادی های فردی و یا آزادی زندانیان سیاسی مواجه شده اند. در همین حال، هر دو جبهه اصلاح طلبان و تندروها به طور فزاینده ای از بهبود فضای اقتصادی در ایران ناامید شده اند.

اخیرا و با افزایش قیمت سوخت در ایران، در حالی که مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه کشورهای 1+5 در جریان است، مشکلات آشکار تر شده است.

روز جمعه قیمت بنزین با افزایشی نزدیک به دو برابر به 22 سنت رسید. این در حالی است که متوسط درآمد هر ایران کمتر از 200 دلار است انتظار می رود افزایش قیمت سوخت در ایران طبقه متوسط و کارگر در ایران را عصبانی کند.

تاکنون اما هیچ گزارشی مبنی بر اعتراض مردمی درخصوص افزایش قیمت بنزین گزارش نشده است اما نیروهای پلیس در سراسر ایران همچنان در پمپ بنزین ها حضور دارند.

اصلاح طلبان بر این باور بودند که انتخاب حسن روحانی، روحانی میانه رو منجر به افزایش آزادی می شود و به آزادی زندانیان سیاسی خواهد انجامید.

روحانی عنوان کرده بود که ایران تنها با مذاکره با قدرت های جهانی بر سر برنامه هسته ای می تواند شاهد کاهش تحریم ها باشد. اکنون اما بسیاری احساس سرخوردگی می کنند.

تندروها در ایران در سال های گذشته نسبت به مذاکرات ایران با قدرت های جهانی ابراز شک و تردید کرده اند و حس ناامیدی حتی در میان برخی از میانه روها در این باره که ایران باید امتیازات بسیاری در مقابل کاهش تحریم های بین‌المللی بدهد، ایجاد شده است.

احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه ایران در جمعه گذشته در سالگرد شکست آمریکا در عملیاتی در صحرای طبس برای نجات 52 آمریکایی به گروگان گرفته شده در ایران، از مذاکرات هسته‌ای انتقاد کرد.

وی در این باره، گفت: مذاکره کنندگان ما باید وقتی که با آمریکا مذاکره می کنند بدانند که این دشمن غیرقابل اعتماد است.





1393/2/8





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن