تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Sony Vegas Pro Suite 13.0 Build 290 - نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:دانلود 0098:  
Sony Vegas Pro Suite
نرم افزار Vegas Pro برنامه ای قوی و دارای امکانات فراوان برای ویرایش و تدوین ویدئوها می باشد. این نرم افزار هم اکنون با استفاده از تکنولوژی افزایش شتاب GPU دارای کارآیی بسیار بالاتری بوده و پردازش ویدئوها و رندرینگ آنها بسیار ساده تر انجام می شود. ابزار ویرایش فیلم های ۳ بعدی ، پشتیبانی از فرمت های مختلف ، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریعتر افکت ها ، Vegas Pro را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است.
امکانات نرم افزار Sony Vegas Pro :
- جدید! افکت های جدید و فیلتر های قدرتمند ویدیو :  آیا ویدیو شما نیاز به تصحیح رنگ دارد و یا به دنبال ابزار برای نوشتن متون با افکت های خاص می باشید!! افکت های جدید و فیلترهای ویدیو امکان ساخت خلاقانه آن را فراهم می سازد.
- جدید! آرشیو بندی پروژه ها : قابلیت ارشیو و سازماندهی پروژه های تکمیل شده بدون درگیر کردن با رسانه های دیگر .
- جدید! تنظیم بلندی صدا : توسط امکان Loudness meters شما قادر به انتخاب و تنظیم محدوده دینامیکی صوتی خواهید بود.
- جدید! ابزار ویرایشگر برتر و همگاری آنها : این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار با ابزار ویرایشگر سریع شناخته می شود که در آخرین نسخه نرم افزار چند الگوی ابزار برای  کاربرد و کارایی بیشتر معرفی شده است.
- ابزار قدرتمند رایت دیسک های بلوری : با استفاده از ابزار DVD Architect امکان رایت پروژه ها به همراه زیرنویس چند زبانه بهمراه چندین منوهای پخش فراهم شده است.
- ابزار ویرایشی دقیق : ویرایش ویدئوهای SD،HD یا ۳D با استفاده از عملکرد Drag & Drop به همراه ابزار ویرایشگر قدرتمند و افکت های ویدئویی منحصر به فرد از امکانات نسخه جدید نرم افزار می باشد. پشتیبانی از ویدئوهای ۳ بعدی ، ویرایش multicamera، پردازش نقطه ای ویدئو، حذف حرکت دوربین در ویدئو، دستکاری صفحه بندی پنجره ها، پشتیبانی از ویدئوهای HDV/ AVCHD/ RED/ SDI/ XDCAM/ HDCAM SR و همگام سازی صوت و تصویر از نمونه امکانات Vegas Pro 12 می باشند.
- کارآیی بالاتر با استفاده از افزایش شتاب GPU : استفاده از دستگاه های AMD و NVIDIA که از OpenCL پشتیبانی می کنند می تواند سرعت و کارآیی نرم افزار را افزایش دهد.
- ویرایش ویدئوهای ۳D : قابلیت وارد کردن، تنظیم کردن، ویرایش، پیش نمایش و ذخیره رسانه های ۳ بعدی از امکانات جدید Vegas Pro 12 می باشد.
- کنترل فوق العاده روی صوت : دسترسی به تعداد بی نهایت ترک های صوتی، میکس فراگیر ۵.۱، خودکارسازی افکت ها و فشرده سازی یا بسط دادن زمان از امکانات این بخش می باشد.
- ویرایش قدرتمند دیسک های Blu-Ray : تبدیل فیلم های Blu-ray DiscsBurn به دیسک Blu-ray به صورت مستقیم از Timeline نرم افزار.
- پشتیبانی از جدیدترین فرمت های دوربین های دیجیتال حرفه ای شامل XDCAM, NXCAM, AVCHD, RED.
- سازگاری با سیستم عامل های Windows® ۷, ۸, or 8.1 (64-bit).
و…    

لینک را کپی کنید


رمز فایل : www.download098.com منبع : دانلود ۰۰۹۸   از طریق فرم تماس با ما میتوانید گزارشات خرابی و مشکل دانلود را به ما ارسال کنید مطالب مرتبط
تاریخ ارسال : ۶ م اردیبهشت ۱۳۹۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانلود 0098]
[مشاهده در: www.download0098.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن