تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818910219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور تخصصی نجات در سد در شهرستان طبس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مانور تخصصی نجات در سد در شهرستان طبس برگزار شد بیرجند - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر طبس از برگزاری مانور تخصصی نجات در سد این جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر در محل سد دره بید این شهرستان خبر داد.


ˈ حسینعلی فخاریˈ درباره برگزاری این مانور گفت: این مانور تخصصی، با حضور 40 نجاتگر و امدادگر این شهرستان در سد دره بید برگزار شد.
وی افزود: سه تیم پیشرو متشکل از یک نفر نجاتگر غواص و تیم کمکهای اولیه و تیم حمایت روانی با حضور در محل حادثه فرضی به ارائه خدمات امدادی حمایتی پرداختند.
رئیس جمعیت هلال احمر طبس با بیان اینکه در این مانور یک نفر فوتی و یک نفر نجات یافته به صورت فرضی در نظر گرفته شده بود گفت: پس از ارزیابی اولیه صحنه حادثه، تیم غواص کار خود را آغاز کرده و گروه حمایت روانی نیز به ایجاد شرایط آرام در بین خانواده های مصدومین فرضی پرداختند.
فخاری گفت: هدف از برگزاری مانور نجات در سد، حفظ و آمادگی و بالا بردن توان تیم عملیاتی نیروهای شهرستان به ویژه تیم غواصی می باشد.
وی با اشاره به برگزاری این مانور در هفته هلال احمر خاطر نشان کرد: در مانور نجات در سد هشت خودروی کمک دار سبک و سنگین امدادی فعالیت داشتند.
18 تا 24 اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر و صلیب سرخ نامگذاری شده است.665
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن