تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش بزرگ کوهپيمايي فرهنگيان در منطقه تنگ ايوان شهرستان خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۰ب.ظ)
برگزاري همايش بزرگ کوهپيمايي فرهنگيان در منطقه تنگ ايوان شهرستان خرم آباد همايش بزرگ کوهپيمايي فرهنگيان لرستان با هدف ايجاد نشاط و پويايي هرچه بيشتر کارکنان در منطقه تنگ ايوان شهرستان خرم آباد برگزار شد .
به گزارش خبرگزاري موج، معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش لرستان در حاشيه اين همايش ورزشي گفت: ورزش به خصوص ورزشهاي همگاني بايد در جامعه و در ميان فرهنگيان و دانش آموزان نهادينه شود، امروز که فرهنگيان در دل طبيعت حضور پيدا کردند، به عينه شور و نشاط حاصل از حضور در طبيعت را درک کردند
فريد بهرامي افزود :تغيير شيوه هاي زندگي، نبودن تحرک، نداشتن برنامه ي ورزشي منظم و کاهش ميزان فعاليت بدني باعث تجمع انرژي، ازدياد بافت چربي و اضافه وزن مي شود و يکي از ساده ترين روش ها براي مقابله با اين عارضه که در هر سن و سالي امکان پذير است، کوهپيمايي و پياده روي است وي خاطر نشان کرد :اين ورزش ساده و در عين حال بسيار مفيد که تجهيزات ويژه اي نيز نياز ندارد، از بهترين شيوه هاي کاهش وزن و حفظ سلامت جسماني و رواني محسوب مي شود.
بهرامي با اشاره به فوايد اين رشته مفرح و اثرات آن بر روح و روان انسان، گفت: اين رشته ورزشي که با کمترين امکانات قابل انجام است، در رديف مفيدترين و سالم ترين رشته هاي ورزشي قرار دارد اگر به صورت اصولي و علمي صورت گيرد.
وي اظهارداشت: کوهپيمايي علاوه بر اينکه فيزيک انسان را در حالت متعادل نگه مي دارد، تاثيرات مثبت زيادي بر روي روح و روان انسان نيز دارد و اين نکته را در بين افرادي که اقدام به اين رشته ورزشي مي کنند، مي توان به وفور ديد.
بهرامي اضافه کرد: کوهپيمايي درکنار پياده روي همراه با نرمش هاي سبک باعث افزايش سوخت و ساز بدن در نتيجه سوزاندن چربي هاي زايد بدن و تبديل آن به عضله مي شود. اين مقام مسئول در ادامه صحبت هاي خود با اشاره به اهميت تغذيه در ورزشهاي هوازي خاطرنشان کرد: در کوهپيمايي نيز مانند ديگر فعاليتهاي ورزشي، تغذيه نقش مهمي در افزايش توازن ورزشي دارد و با توجه به اين که ورزش کوهپيمايي جزء ورزشهاي طولاني مدت محسوب مي شود، سهم عمده ي انرژي بدن از چربي ها تأمين مي گردد.
بهرامي ادامه داد : به طور کلي در ورزشهاي استقامتي به دليل اينکه ميزان عمده ي انرژي از چربي ها تامين مي شود، بنابراين اين ورزش ها فعاليت مناسبي براي متعادل نگه داشتن وزن بدن محسوب مي شوند.
معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش لرستان در پايان با تاکيد بر تداوم برنامه هاي ورزشي در استان گفت : به دنبال شناسايي راهکارهاي عملياتي و اجرايي براي توسعه ورزش قهرماني در آموزش و پرورش لرستان هستيم .
اين همايش ورزشي با حضور نزديک به 100 نفر از کارکنان و دبيران تربيت بدني در منطقه تنگ ايوان شهرستان خرم آباد اجرا شد














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن