تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت بخشی به خوابگاه ها از اولویت های دانشگاه یاسوج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کیفیت بخشی به خوابگاه ها از اولویت های دانشگاه یاسوج است یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه یاسوج با گرامیداشت 13 رجب سالروز ولادت امام علی(ع) و هفته خوابگاه ها، گفت:کیفیت بخشی به خوابگاه های ملکی و ساماندهی خوابگاه های خودگردان به منظور ارایه خدمات مناسب به دانشجویان این دانشگاه در اولویت است.


به گزارش خبرنگار ایرنا،شاپور رمضانی یکشنبه شب در آیین گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه یاسوج، افزود: برخی از خوابگاه های خودگردانی که دانشجویان این دانشگاه در آن مستقر هستند از نظر امکانات اولیه در شرایط مطلوبی نیستند که باید در هنگام انعقاد قرارداد با صاحبان این خوابگاه ها تمام جوانب در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه بروز برخی از مسایل در حوزه دانشگاه منجر به بی احترامی به دانشجویان می شود، اظهار کرد: خوابگاه های دانشجویی ملکی این دانشگاه که دانشجویان دختر در آنها مستقر بوده نیز در وضعیت قابل قبولی نیستند که تابستان امسال مناسب سازی خواهند شد.
رمضانی عنوان کرد: فضایی که به عنوان خوابگاه در اختیار دانشجویان قرار داده می شود باید از هرنظر دارای استاندارهای لازم بوده و برای زندگی و درس خواندن نیز شرایط ایده الی داشته باشد.
وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان در دانشگاه یاسوج با مشکلاتی مواجه است، ابراز داشت: بر اساس استاندارد باید در هر خوابگاه دانشجویی 800 دانشجو مستقر شود که هم اینک به دلیل نبود فضای فیزیکی کافی این میزان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج به یک هزار و 400 نفر می رسد.
رمضانی افزود: سلف سرویس دانشگاه یاسوج نیز از نظر کیفیت با برخی مشکلات مواجه است که در آینده نزدیک با برنامه ریزی صورت گرفته این معضلات برطرف خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: در سال های گذشته به دلیل اعتبارات مناسب روند کیفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه یاسوج باید شتاب بخشی می شد که این امر به علل مختلف محقق نشده است.
افشین نیک اقبال با بیان اینکه تا سال 1348 شهر یاسوج تنها دو هزار نفر جمعیت داشت ،افزود:هم اینک 30 هزار دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل هستند که امکانات و زیرساخت های لازم متناسب با این تعداد دانشجو فراهم نشده است.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از نظر نسبت دانشجو به جمعیت در کشوررتبه چهارم را دارد، بیان کرد:با پیگیری های مستمر رییس دانشگاه یاسوج امید می رود تا حد زیادی مشکلات این دانشگاه در بخش های مختلف مرتفع شود.
نیک اقبال اظهار کرد: هرچند اعتبارات پروژه های عمرانی دانشگاه یاسوج از محل اعتبارات ملی است ولی از محل اعتبارات استانی نیز کمک هایی برای تکمیل استخر دانشجویی و سالن آمفی تئاتر دانشگاه یاسوج اختصاص داده می شود.
وی عنوان کرد:برای تکمیل دانشکده صنعت و نفت گچساران و صنعت و معدن چرام نیز از محل اعتبارات استانی حمایت های لازم انجام خواهد شد.
در پایان این آیین از دانشجویان خوابگاه های نمونه دانشگاه یاسوج با اهدای لوح تجلیل و جوایزی تجلیل شد.
566/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن