تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814271531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاژ فنی سبک گوجوریو با حضور مدرس آلمانی در گنبدکاووس برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاژ فنی سبک گوجوریو با حضور مدرس آلمانی در گنبدکاووس برگزار می شود گنبدکاووس - ایرنا - مسوول امور ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: یک دوره استاژ فنی سبک گوجوریو با حضور یک مدرس آلمانی در گنبدکاووس برگزار می شود.


ˈنازمحمد واحدیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره در روزهای 24 و 25 اردیبهشت با حضور مربیان و ورزشکاران سراسر کشور و با تدریس مدرس ارشد جهانی این سبک از کشور آلمانی به نام ˈاستانکو کومارˈ در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار می شود.
وی گفت: میزبانی این دوره با پیگیری و تلاش ˈاحمد صفرخانیˈ رییس سبک گوجوریو استان گلستان، همکاری هیات کاراته شهرستان و استان و نیز با مساعدت فدراسیون کاراته کشور به این شهر داده شد.
واحدی افزود: در این دوره دو گروه در دو بخش استاژ فنی و عملی مربیان و ورزشکاران ارشد و نیز سمینار فنی عمومی شرکت دارند و کلاس ها بصورت فشرده صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
مسوول امور ورزش اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس اظهار داشت: کاراته گنبدکاووس چندی پیش میزبان تیم ملی کاراته امید مالزی بود و اکنون نیز این استاژ فنی با حضور مدرس آلمانی در این شهرستان برگزار می شود که این امر نشان دهنده جایگاه کاراته این شهر در استان گلستان و کشور است.
او گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و نیز دوره های ارتقاء مربیان و داوران شهرستان یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان گنبد در سال 93 است.
/7477/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن