تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815669445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکواندوکاران قوامین 5 مدال رنگارنگ کسب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی تکواندو بین المللی قبرس/
تکواندوکاران قوامین 5 مدال رنگارنگ کسب کردند
تیم تکواندو قوامین در روز نخست از رقابتهای بین المللی تونس موفق به کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند. 



به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور بيش از 300 تکواندوکار از 25 کشور به میزبانی توس در حال برگزاری است که در پایان روز نخست اعضای تیم تکواندو قوامین که به نمایندگی از ایران در این رقابتها حضور دارند موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ شدند. نکته مهم در این بین کسب سه مدال طلا بود که دو تای آن توسط دو عضو تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به دست آمد. 
 
روز شنبه تکواندوکاران اوزان زوج به دیدار قبای خود رفتند که از تیم ایران فرزاد آشورزاده موفق به کسب مدال طلای وزن 58-کیلوگرم شد. وی که تا هفته دیگر همراه تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی آُسیاست ، نمايندگان الجزاير و تونس با قدرت شکست داد و سپس در راند طلای برابر ابوالفضل يعقوبي دیگر نمکاینده کشورمان پیروز شد و در ادامه مصر و بلژیک را نیز شکست داد و طلا گرفت. ابوالفضل يعقوبي پيش از مبارزه با عاشورزاده پس از استراحت در مرحله نخست ، نماينده روسيه را شكست داده بود. هادي شاهويردي ديگر نماينده وزن دوم، ابتدا تونس را از پيش رو برداشت اما با شكست برابر تكواندوكار موزامبيك از دور رقابتها كنار رفت.
 
در وزن 68- كيلوگرم فرزاد ذوالقدر کار خود را با پیروزی برابر نماینده ليبي آغاز کرد و در ادامه "لانگبوردا" تكواندوكار رنكينگ دار اسپانيا که در آلمان موفق به شکست اسبقی شده بود را 17 بر 3  شکست داد. ذوالقدر سپس عليرضا علوي ديگر نماينده ايران را از پیش رو برداشت اما در راند طلايي نتيجه را به نيجريه واگذار كرد و به مدال برنز رسيد. 
 
اميد عميدي تنها نماينده وزن 80- كيلوگرم دور اول استراحت داشت، بعد از آن به ترتيب روسيه، نيجريه و بار ديگر روسيه را شکست داد و به فينال اين رقابتها راه يافت. عميدي در مبارزه نهايي، رو در روي كامرون قرار گرفت و با كسب پيروزي به مدال طلاي وزن ششم دست يافت.
 
در سنگين وزن قوامين، 2 نماينده را بر روي شياپ چانگ فرستاد، مرتضي شيري دیگر تكواندوكار اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا ابتدا گابن را برد، سپس برابر تكواندوكار نيجريه و تونس به برتري رسيد. وي در فينال اين مسابقات به مصاف جلال خدامي ديگر تكواندوكار ايران رفت. در پايان اين مبارزه دو تكواندوكار به نتيجه يك بر يك رضايت دادند تا كار به راند طلايي برسد. كه مرتضي شيري توانست در اين راند به پيروزي برسد و طلايي شود. جلال خدامي نيز نقره گرفت. خدامي براي رسيدن به فينال وزن 87+ كيلوگرم ابتدا استراحت داشت، سپس غنا و ليبي را شكست داده بود.
 
امروز و در روز پایاني حسين بيات در وزن اول، رضا نادريان و لقمان عبداللهي در وزن سوم، سيد محمد رفيعي در وزن پنجم و احمد محمدي و كاظم قشقايي در وزن هفتم به ديدار رقباي خود خواهند رفت.
 



۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن