تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815300804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش با اعتبارات استانی ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار هرمزگان برگزاری همایش با اعتبارات استانی ممنوع است بندرعباس-ایرنا-معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان گفت:در سال 93، برای برگزاری همایش ها دستگاه های اجرایی باید از اعتبارات متمرکز وزارتخانه ها استفاده کنند و از محل اعتبارات استانی نباید برای برگزاری همایش و جشنواره ها ممنوع است.


به گزارش ایرنا،صالح دریانورد یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با تشریح چگونگی توزیع اعتبارات استان هرمزگان در سال 93 افزود:همچنین سازمان های دولتی اجازه شروع عملیات اجرایی جدید را ندارند و اعتبارات عمرانی باید برای تکمیل طرح های نیمه تمام استفاده شود.
وی درآمد پیش بینی شده برای استان هرمزگان را بیش از 10 هزار و 770میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: از این رقم 48میلیارد ریال درآمد اختصاصی و بقیه درآمد عمومی است که به حساب خزانه واریز شده و بخشی از آن به استان باز می گردد.
دریانورد تصریح کرد: 99 درصد درآمد در هرمزگان توسط اداره کل امور مالیاتی، استاندارد، گمرک، نیروی انتظامی و ثبت اسناد و املاک وصول می شود و یک درصد باقی مانده توسط سایر دستگاههای اجرایی تامین می شود.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب سال 93 استان هرمزگان برای پرداخت حقوق و مزایا 500 میلیارد ریال و اعتبارات سایر ، 604 میلیارد ریال است.
دریانورد متذکرشد: همچنین برای در این نشست اعتبارات استان هرمزگان در سال 93 با 17 رای موافق، دو رای ممتنع و سه رای مخالف مصوب شد.ک/3
7192/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن