تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820892681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به دنبال کاهش مشکلات ناشی از فاز دوم هدفمندی یارانه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان غربی: دولت به دنبال کاهش مشکلات ناشی از فاز دوم هدفمندی یارانه هاست ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی خوب مردم در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها گفت: دولت به دنبال کاهش مشکلات ناشی از اجرای فاز دوم این قانون بر دوش مردم است.


علیرضا رادفر روز یکشنبه در جمع اعضای کمیسیون امنیت کارگری آذربایجان غربی افزود: مدیران اجرایی استان در قبال اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها مسوولیت خطیری دارند و برنامه ریزی ها باید طوری انجام گیرد تا مشکلات و گرانی کمتری به مردم تحمیل و گامهای بعدی برای جراحی اقتصادی کشور با سهولت و اطمینان بیشتری برداشته شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار کرد: عینیت بخشیدن به شعار امسال از مهمترین وظایف و ماموریت های حوزه های اقتصادی استان به ویژه کمیسیون امنیت کارگری است و لازم است اعضای کمیسیون تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف متعالی بکار گیرند.
وی اظهار کرد: تلاش برای تحقق منویات و آرمان های رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف، یک وظیفه و تکلیف همگانی است و همه مردم و مسوولان باید در این زمینه مشارکت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر حل مشکلات کارگری و اجرایی در واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و ادامه داد: این امر نیازمند تلاش مسوولان بخش های مختلف است و باید اهتمام بسیار زیادی بر حل این مشکلات داشته باشند.
در ادامه جلسه مشکلات کارگری و اجرایی برخی از واحدهای تولیدی استان مطرح و پس از بحث و گفت و گو توسط اعضا، نسبت به رفع آنها اقدام شد.
آذربایجان غربی 333 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی دارد که از این تعداد، افزون بر 190 هزار نفر بیمه شده اجباری هستند.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن