تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814175906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام فهرست جدید فرآورده های دارویی تحت پوشش بیمه ها/ حمایت از بیماران صعب العلاج 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت معاون وزیر بهداشت خبر داد؛
اعلام فهرست جدید فرآورده های دارویی تحت پوشش بیمه ها/ حمایت از بیماران صعب العلاج 
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از اضافه شدن برخی داروها به لیست فهرست بیمه ها خبر داد و گفت: در حال مذاکره با سازمانهای بیمه‌گر هستیم و در هفته جاری قرار است نخستین فهرست فرآورده‌های دارویی مورد تفاهم وزارت بهداشت و بیمه‌ها، تحت پوشش قرار گیرند.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر رسول دیناروند در تشریح جزئیات نحوه حمایت از بیماران خاص در طرح نظام سلامت،‌ افزود: بیماران صعب‌العلاج که خواسته یا ناخواسته هزینه‌های درمانشان کمرشکن است گروه اولی هستند که هدف اصلی این بسته حمایتی واقع می‌شوند؛ برخی از این بیماران در گذشته حمایت می‌شدند اما با اجرای طرح نظام سلامت قرار است حمایت این بیماران توسعه یابد تا فشار مالی کمتری بر آنها تحمیل شود. وی ادامه داد: همچنین تمام بیماران بی‌بضاعت نیز مشمول این بسته حمایتی قرار خواهند گرفت؛ بیمارانی که به دلیل هر بیماری ممکن است دچار هزینه‌های کمرشکن شوند. رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه دو گروه مذکور هدف بسته حمایتی نظام سلامت اعم از خدمات دارویی، درمانی و تجهیزات قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: به زودی بسته حمایتی این دو گروه به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود. دیناروند با یادآوری وعده رئیس‌جمهور مبنی بر افزایش 350 قلم دارو تحت پوشش بیمه تا پایان سال، تاکید کرد: بنا داریم فرآورده‌های دارویی را به فهرست تفاهم‌نامه بیمه‌ای اضافه ‌کنیم؛ بر اساس اعتباری که دولت پیشنهاد داده و مجلس نیز به تصویب رسانده قرار است این فرآورده‌های دارویی به فهرست مورد تفاهم وزارت بهداشت و بیمه‌ها اضافه شود.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن