تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی کامل دولت الکترونیک در دستور شرکت مخابرات کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: راه اندازی کامل دولت الکترونیک در دستور شرکت مخابرات کار است بوشهر- قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تکمیل تجهیزات برای راه اندازی کامل دولت الکترونیک و اتصال مردم به این شبکه در دستور کار جدی این شرکت است.


به گزارش ایرنا، کاظم ابراهیمی شامگاه شنبه درنشست بررسی مشکلات مخابراتی درشهرستان دشتستان بوشهر افزود: طبق بررسی های انجام شده، استان های کشور از پنج مسیر به هم متصل می شوند.
وی اضافه کرد: با توسعه شبکه فیبرنوری و اتصال آن به چند استان دیگر بسیاری از مشکلات ارتباطی نظیر ترافیک موبایل، تلفن ثابت و اینترنت دراستان بوشهر برطرف خواهدشد.
ابراهیمی ادامه داد: مخابرات یکی از شرکت های بزرگ بخش خصوصی است که از سال 88 در قالب بورس به بخش خصوصی واگذار شد و تلاش برای ارتقای سطح کیفی خدمات این مجموعه در دستور کار است.
وی بیان کرد: براساس برنامه توسعه همه شهرها باید مجهز به تلفن ثابت و همراه و همه راه های اصلی که در وزارت راه تعریف شده هستند امکان آنتن دهی تلفن همراه داشته باشند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهارکرد: هم اکنون 98درصد راه های اصلی استان بوشهر دارای پوشش تلفن همراه هستند و دو درصد دیگر هم به دلیل کوهستانی بودن تاکنون زیر پشش قرار نگرفته است.
وی گفت: همچنین سطح پوشش تلفن همراه در مسیرها و راه های فرعی استان بوشهر 70 درصد است.
ابراهیمی ادامه داد: در دشتستان 64هزار و 500 تلفن ثابت و 195 هزار تلفن خط همراه اول وجود دارد که این آمار نشان دهنده مناسب بودن توسعه اولیه ارتباطی در این شهرستان است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: براساس تقاضا آمادگی فراهم کردن امکان اتصال به فیبر نوری برای ادارات و دستگاه های اجرایی را داریم. وی اضافه کرد: قول می دهیم که مشکل برخی روستاهای دشتستان برای اتصال تلفن همراه و ثابت نیز با تامین اعتبار حل شود.
ابراهیمی با اشاره به آسیب وارده به ساختمان مخابرات دشتستان بر اثر زلزله هفتم آذر سال گذشته در این شهرستان بیان کرد: این ساختمان آسیب های جدی دیده و احداث ساختمان جدید در محل دیگری که زمین آن نیز تملک شده بزودی آغاز می شود.
شهرستان دشتستان با 250 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن