تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815705617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث مدارس نيمه تمام دولتي به خيرين واگذار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱ب.ظ)
احداث مدارس نيمه تمام دولتي به خيرين واگذار مي شود رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز استان گلستان گفت: بر اساس قانون جديد مصوب مجلس شوراي اسلامي، پروژه هاي نيمه تمام دولتي در بخش مدرسه سازي به خيرين و مراکز مردم نهاد براي تکميل واگذار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج؛ محمد حسين کميلي بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در صورت تمايل و آمادگي خيرين مدرسه ساز اين پروژه هاي نيمه تمام به آنها واگذار مي شود و خيرين مي توانند نام خود و يا هر نام دلخواهي را براي اين مدارس انتخاب کنند.
وي با اعلام اين نکته که آن چه که از سوي دولت انجام شده، به عنوان هديه به خيرين محسوب مي شود، اذعان کرد: امروز بايد کمک و مشارکت کنيم تا پروژه ها را از حالت فرسايش نجات دهيم؛ زيرا در غير اين صورت، نياز به سرمايه گذاري بيش تري خواهد بود.
کميلي از برپايي شانزدهمين جشنواره ي خيرين مدرسه ساز استان با رويکرد اتمام پروژه هاي نيمه کاره، در روز يکشنبه خبر داد و افزود: اکنون 21 باب مدرسه خيرين به طور مشارکتي با 102 کلاس درس در گلستان وجود دارد که اميدواريم با حمايت دستگاه هاي اجرايي و سرمايه گذاران اين تعداد مدرسه در سال هاي آينده افزايش چشمگيري داشته باشد.
رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز استان گلستان ضمن قدرداني از حضور خيرين در امر مدرسه سازي، گفت: متأسفانه اکنون يک مدرسه ي شش کلاسه در يکي از شهرهاي استان و يک مدرسه ي 18 کلاسه در جنب بازار ماهي فروشان شهرستان گرگان، به علت اجرا نکردن تعهد خير، نيمه کاره رها شده است به همين جهت از مردم انتظار کمک، مساعدت و مشارکت به منظور به پايان رساندن اين دو مدرسه داريم.
وي با بيان اين نکته که افتخار مدرسه ساز اين است که باقيات صالحات براي خود به يادگار مي گذارد، اظهار داشت: بناي برخي مدارس استان بسيار قديمي است و فرسوده شده است از اين رو براي جلوگيري از خطرآفريني کلاس هاي تخريبي، بايد براي نجات دانش آموزان همکاري و مشارکت مردمي صورت بگيرد.
محمد حسين کميلي در ادامه از تکميل ساختمان اصلي مدرسه ي شش کلاسه ي حضرت فاطمه (س) در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و تصريح کرد: اميدواريم که اين مدرسه از مهر سال جاري آغاز به کار کند.
وي افزود: عمليات احداث مدرسه ي شش کلاسه ي امام علي (ع) در شهرستان مينودشت طي چند روز گذشته آغاز شده که کارهاي ساخت اين دو مدرسه با حمايت آيت اله سيدکاظم نورمفيدي، نماينده ي ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان، انجام شده است.
کميلي ادامه داد: ساختمان هشت کلاسه ي مدرسه ي خير انديشان در گرگان با مشارکت مردم، فرهنگيان، صنف طلافروشان، کارمندان و دو خير در محله ي گرگان جديد اين شهر رو به پايان است که اين مدرسه نيز از مهر امسال کار خود را آغاز خواهد کرد.
وي از ساخت مدرسه صدرا واقع در شهرک امام شهرستان گرگان خبر داد و افزود: مدرسه ي شش کلاسه ي روستاي کملر با خيري پيغمبر قلي موحد و هم چنين مدرسه ي شش کلاسه ي روستاي خره ماخر با هديه ي جلال آخوندي رو به پايان است.
به گفته ي رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز استان، دو مدرسه ي شش کلاسه با کمک دو خير در شهرستان گنبدکاووس نيز در حال ساخت مي باشد.
وي در خاتمه اظهار کرد: سهم خيرين در ساخت دو مدرسه در شهرستان گميشان، يک مدرسه ي شش کلاسه در بندرترکمن، دو مدرسه در شهرستان کردکوي، سه مدرسه در شهرستان گنبدکاووس و سه مدرسه در شهرستان مينودشت به پايان رسيده و اين مدارس به منظور تکميل به اداره کل نوسازي مدارس استان تحويل داده شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن