تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاركت خيرين براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام آموزشي در كردستان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان عرفاني نسب:
مشاركت خيرين براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام آموزشي در كردستان ضروري است
سنندج – خبرگزاري مهر: مدير كل آموزش و پرورش كردستان مشاركت خيرين در راستاي اتمام و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام آموزشي در اين استان را ضروري عنوان كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سالار عرفاني نسب شامگاه سه شنبه در جشن خيرين مدرسه ساز مريوان اظهار داشت: در حال حاضر پروژه هاي نيمه تمام آموزشي زيادي در كردستان وجود دارند كه جلب مشاركت و همراهي خيرين براي بهره برداري از اين پروژه ها ضروري است. وي ادامه داد: استفاده از ظرفيت خيرين مدرسه ساز در استان كردستان و ساير نقاط كشور به يك فرهنگ خوب تبديل شده است و خوشبختانه طي سالهاي اخير و با اطلاع رساني هاي صورت گرفته شاهد عملكرد خوبي در اين بخش هستيم كه انتظار مي رود با برنامه ريزي هر چه بهتر زمينه براي تقويت اين بخش فراهم شود. مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز علاوه ساختن مدرسه می توانند اهتمام ویژه ای به تعمیر مدارس فرسوده هم نشان دهند، افزود: امروزه با توجه به تورم موجود نمی توان با هزینه هایی پایین همانند گذشته مدرسه احداث كرد و ساخت و ساز مدرسه را تحت تاثیر قرار داده است ولي انتظار مي رود بتوانیم مدارس موجود را که در حال تخریب یا فرسوده هستند را از نو ساخته و یا تعمیر کنیم. وي با تاکید بر اهمیت و جایگاه علم و علم آموزی در جامعه و لزوم تلاش براي تقويت زيرساخت هاي اين بخش گفت: خیرین مدرسه ساز انسانهای بزرگی هستند که در راستای فراهم کردن محیط آموزشی برای دانش آموزان از ارزشمندترین داشته‌های خود چشم‌پوشی می‌کنند و به همين دليل اين اقدام خيرين واقعا بايد مورد تقدير و تجليل قرار گيرد. مدیر آموزش و پرورش مریوان نيز در بخش ديگري از اين مراسم با عنوان این نکته که مدارس زیادی در مریوان نيازمند تعمیر و بازسازي هستند، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز مریوانی همواره در امر ساخت و ساز مدرسه در استان کردستان پیش قدم بوده و هستند. عبدالحمید فرجی با اشاره اینکه هم اکنون در شهرستان مریوان بیش از 57 مدرسه تخریبی وجود دارند، افزود: با همت والای خیرین مدرسه ساز در این شهرستان اقدامات زیادی در این راستا صورت گرفته است اما می بایست نوسازی این مدارس نیز در اولویت کای این خیرین قرار بگیرد. وي افزود: مدرسه به عنوان یک شاخص بسیار مهم در کنار معلمانی دلسوز و زحمت کش می تواند به امری برای ساخت آینده ای بهتر تبدیل شود که امید است با ساخت مدارس بهتر و بیشتر از گذشته این امر مهم توسط خیرین مدرسه ساز بیشتر از پیش میسر شود. وی با بیان این نکته که مریوان از کمبود فضای آموزشی رنج می برد و سرانه فضای آموزش این شهر بسیار کمتر از دیگر شهرستانهای موجود در استان کردستان است، عنوان كرد: تلاش براي جبران كمبودهاي اين بخش يكي از نيازهاي اصلي شهرستان مريوان است. مدير آموزش و پرورش شهرستان مريوان در پايان سخنان خود در اين جلسه عنوان كرد: شهرستان مریوان با دارا بودن بیش از 33 هزار نفر دانش آموز و دو هزار و 800 نفر فرهنگی جزو دومین شهر پرجمعیت از نظر دانش آموزی در استان کردستان است که این خود نگاه ویژه ای می طلبد و برای حل این معضل چاره اندیشی خاصی شود. در پايان اين مراسم شماري از خيرين مدرسه ساز مريواني مورد تقدير و تجليل مديران و مسئولان استاني و شهرستاني قرار گرفتند.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن