تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر: تحقق مطالبه رهبری در خصوص آموزش و پرورش نیازمند مشارکت ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر: تحقق مطالبه رهبری در خصوص آموزش و پرورش نیازمند مشارکت ملی است مراغه - ایرنا - معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج اخلاق، آموزش و تفکر از سوی آموزش و پرورش در جامعه و بین دانش آموزان نیازمند مشارکت ملی است.


به گزارش ایرنا، مرتضی رییسی روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه مراغه با اشاره به دیدار معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: معظم له در این دیدار وظایف معلمی را در سه بعد آموزش، ترویج اخلاق در جامعه و دانش آموزان و فراهم سازی باب تفکر در دانش آموزان ترسیم کردند، بنابر این توجه به این نکات برای همه معلمان واجب و ضروری است.
وی اظهار کرد: بر اساس این رهنمودها، هزینه در آموزش و پرورش و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی در اهداف آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است.
رییس توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور ادامه داد: نقش مسوولان کشور، قانون گذاران و تمام آحاد جامعه در تحقق این محورها در آموزش و پرورش زیاد و تاثیرگذار است.
رییسی با اشاره به فضاهای آموزشی مراغه یادآوری کرد: فضای آموزشی مدارس این شهرستان با تلاش و مشارکت خیران مدرسه ساز و توجه جدی آموزش و پرورش در راستای شاداب سازی و ایمن سازی مدارس، استانداردسازی می شود.
وی گفت: مراغه شهری تاریخی و فرهنگی بوده و وجود برخی کمبودها و مشکلات در خصوص فضای آموزشی در این شهرستان، شایسته مردم نبوده و سازمان نوسازی مدارس کشور اولویت کاری خود را بازسازی مدارس کشور و به تبع آن این شهرستان قرار داده است.
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین از تخصیص هشت میلیارد ریال اعتبار برای توسعه امکانات گرمایشی شهرستان های مراغه و عجبشیر خبر داد و گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبار در مدارس مراغه و سه میلیارد و 500 میلیارد ریال نیز در مدارس عجبشیر برای مدارس فاقد امکانات مناسب گرمایشی هزینه می شود.
مهدی دواتگری افزود: این اعتبار به منظور جلوگیری ازهرگونه حوادث ناشی از کمبود امکانات گرمایشی در مدارس و تامین رفاه حال دانش آموزان و معلمان تصویب شده که در صورت تامین آن، تمام مدارس تا شروع فصل زمستان به امکانات گرمایشی استاندارد مجهز می شود.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش اظهار کرد: افزایش سطح ارتقای مهارت و تربیت اسلامی در مدارس ضروری است.
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش و پرورش بهترین بستر برای آگاه سازی اولیا و دانش آموزان بوده و با افزایش تعاملات، نقش خود را در راستای مهارتی کردن جامعه با توجه به آموزه های تربیت اسلامی ایفا می کند.
دواتگری حرکت آموزش و پرورش در راستای پژوهشی کردن دانش آموزان را از دیگر محورهای اساسی این نهاد خواند و یادآوری کرد: در این راستا مجلس شورای اسلامی همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش دارد.
در این آیین از 46 معلم برتر شهرستانی و سه معلم برتر استانی این شهرستان تجلیل بعمل آمد.
7483/590/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن