تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818087882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواری: بخشی از اردوهای قایقرانی به دریاچه چیتگر منتقل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گواری: بخشی از اردوهای قایقرانی به دریاچه چیتگر منتقل شد
سرپرست فدراسیون قایقرانی با اشاره به انتقال تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان به دریاچه چیتگر گفت: با هماهنگی های انجام شده بخشی از اردوهای قایقرانی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) منتقل شد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ احمد گواری در خصوص برگزاری اردو در دریاچه چیتگر اظهار داشت: البته حضور در این محل به عنوان یک دریاچه تفریحی موانعی داشت که با مذاکراتی که انجام دادیم، شرایط برای برگزاری اردو فراهم شد.

وی توضیح داد: در اولین قدم اردوی تیم ملی روئینگ بانوان روز جمعه، 12 اردیبهشت ماه به دریاچه چیتگر انتقال یافت. البته قایقرانان در دریاچه اسکان دارند و برای تمرین به دریاچه می روند. با هماهنگی مسئولین دریاچه، فضای مناسبی نیز در اختیار قایقرانی قرار گرفته تا تجهیزات در آنجا قرار گیرد و مشکلی از این جهت نداشته باشیم.

گواری با اشاره به بازدیدی که از دریاچه چیتگر داشته تصریح کرد: در اولین روز برگزاری تمرین تیم روئینگ بانوان در دریاچه چیتگر بازدیدی از اردو داشتیم. شرایط مناسب بود و قایقرانان نیز از وضعیت تمرینات راضی بودند.

سرپرست فدراسیون قایقرانی تشریح کرد: از زمان حضور در فدراسیون و حتی پیش از آن، از مشکلات تیم های روئینگ در ارتباط با پیست آگاه بودم. این مسئله بسیار مهم است چراکه پیست مسابقه روئینگ 2000 متر است و دریاچه آزادی پیست 1000 متری که مخصوص مسابقات آبهای آرام است دارد.

نابر این به دنبال محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی روئینگ بودیم که با مساعدت شهرداری منطقه 22 که توسط دنیامالی به عنوان عضو شورای شهر تهران و مشاور وزیر ورزش و جوانان در توسعه قایقرانی انجام شد، توانستیم تمرینات تیم روئینگ بانوان را به این دریاچه انتقال دهیم. جا دارد از زحمات شهردار منطقه 22 و شورای شهر که ما را در مهیا کردن شرایط مناسب برای قایقرانان حمایت کردند، تشکر داشته باشیم.

وی شرایط دیگر تیم های قایقرانی برای حضور در بازیهای آسیایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در خصوص تیم های آبهای آرام و اسلالوم نیز وضعیت خوبی بر اردوها حکمفرما است. تمرینات به صورت منظم و طبق برنامه انجام می شود. البته احتمال دارد تمرین دیگر تیم ها نیز به چیتگر انتقال پیدا کند.

گواری در ارتباط با مسابقات پیش روی قایقرانان تاکید کرد: در تلاش هستیم با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم، قایقرانان به با هدف آمادگی و حضور موفق در بازیهای آسیایی به رقابت های مهم اعزام شوند. هدف از حضور در مسابقات تا پیش از اینچئون قرار گرفتن در شرایط رقابت و آشنایی با رقبا است و با هماهنگی مربیان و کادر فنی تیم ها به رقابت هایی که این هدف را میسر کند خواهیم رفت.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در پایان با اشاره به اهمیت بازیهای آسیایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین هدف قایقرانی حضور پرقدرت در بازیهای آسیایی است. هدف ما از حضور در این رقابت ها نیز کسب نتایج بهتر نسبت به دور گذشته است و به نظر می رسد با ادامه روند تمرینات فعلی قایقرانان و حضور در مسابقات پیش رو، موفق به کسب نتایج درخشان شویم. 

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن