تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818103900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قایقرانان قزوینی در دریاچه اوان الموت پارو زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قایقرانان قزوینی در دریاچه اوان الموت پارو زدند قزوین-ایرنا- قایقرانان قزوینی در بخش های مختلف این رشته توانمندی های خود را در دریاچه اوان الموت به نمایش گذاشتند.


دبیر هیات قایقرانی استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این برنامه ورزشی که در قالب جشنواره فرهنگی- ورزشی پویندگان دانش برگزار شد، قایقرانان استان در بخش های مختلف حضور داشتند.
ˈمسعود بهرامیˈ افزود: قایقرانان قزوینی حاضر در این جشنواره، در رشته های دراگون بت (قایق اژدها)، کایاک، کانوپولو و توریک به نمایش توانمندی های خود پرداختند.
این مسوول ورزشی، جذب علاقه مندان به قایقرانی را از اهداف مهم این هیات در سال جاری یاد کرد و گفت: قصد داریم تا از بین علاقه مندان به قایقرانی نام نویسی و این رشته را به آنان آموزش دهیم.
دبیر هیات قایقرانی قزوین گفت: با وجود چندین نقطه مناسب در صورت تجهیز امکانات، زمینه خوبی برای رشد قایقرانی در استان وجود دارد.
در نخستین دوره جشنواره فرهنگی- ورزشی پویندگان دانش ورزشکاران رشته های قایقرانی، موتورسواری و کوهنوردی، گروه های امدادی هلال احمر، آتش نشانان و جمعی از دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور قزوین توانمندی های خود را در رشته های مورد فعالیت به نمایش گذاشتند.
نزدیک به 200 نفر در استان قزوین در رشته قایقرانی فعالیت می کنند.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن