تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج دوچرخه سوار مسیر رودان تا بندرعباس را رکاب زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در پاسداشت هفته سلامت؛ پنج دوچرخه سوار مسیر رودان تا بندرعباس را رکاب زدند رودان- ایرنا- در پاسداشت هفته ملی سلامت و با هدف تبیین نقش و اهمیت ورزش در سلامت جسمی، روحی، روانی و فکری جامعه؛ پنج دوچرخه سوار جوان رودانی در آیینی نمادین مسیر 90کیلومتری رودان تا بندرعباس را رکاب زدند.


به گزارش سه شنبه ایرناˈ جواد یزدانی، عبدالرضا یزدانی، مصطفی محمدی پور، ابراهیم علیپور و محمد محمدی پور؛ پنج ورزشکار دوچرخه سواری بودند که در دومین روز از هفته سلامت؛ مسیر 100 کیلومتری رودان تا بندرعباس را در قالب تور فرهنگی و ورزشی سلامت؛ طی پنج ساعت رکاب زدند و پیمودند.
تور فرهنگی و ورزشی سلامت از ساعت 6 صبح امروز سه شنبه از مقابل شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان آغاز و ساعت 11 با استقبال دکتر محمد شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این ورزشکاران در محل این دانشگاه پایان یافت.
این دوچرخه سواران پس از ورود به شهر بندرعباس مورد استقبال ریاست و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفتند و از این اقدام فرهنگی و ورزشی اثرگذار آنان تجلیل شد.
در این تور فرهنگی و ورزشی؛ اکیپ پزشکی، اورژانس 115، پلیس، مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان؛ ورزشکاران را همراهی کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان در حاشیه این آیین تبیین نقش و اهمیت ورزش، در تامین و حفظ سلامت جسمی و روحی جامعه و نهادینه سازی فرهنگ خود مراقبتی را از اهداف مهم و محوری برگزاری این تور فرهنگی و ورزشی برشمرد.
غلامعلی خجندی شعار هفته سلامت امسال راˈ یک عمر سلامت؛ با خود مراقبتی ˈ عنوان کرد و تقویت و نهادینه سازی فرهنگ خود مراقبتی را نیازمند احساس مسئولیت، عزم، اراده و مشارکت همگانی دانست.
وی با اشاره به روزشمار هفته سلامت از برگزاری ویژه برنامه های متنوع و متعدد آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی اثرگذار با محوریت آموزش و اطلاعرسانی عمومی در راستای بهبود و ارتقای شاخص های بهداشت و سلامت در این هفته در رودان خبر داد.
خجندی برگزاری کارگاه آموزشی خود مراقبتی در بیماری های غیر واگیر در زندان شهید لاجوردی، همایش ایمنی و سلامت ویژه نونهالان مهد کودکی، برگزاری همایش هفته سلامت با موضوع بیماری های واگیر و غیر واگیر و خود مراقبتی را از مهمترین برنامه های این هفته در این شهرستان برشمرد.
وی برپایی نمایشگاه هفته سلامت، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری جشنواره غذای سالم، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، تجلیل از خیرین و فعالان عرصه سلامت، اصحاب رسانه و تجلیل از رفتگران نمونه شهرستان را از دیگر برنامه های هفته ملی سلامت در رودان عنوان کرد.
خجندی در پایان ارتقای سلامت و بهداشت جامعه را در گرو تلاش، مشارکت، عزم و اراده همگانی دانست و ضمن تاکید بر توجه جدی به امر سلامت از سوی همگان؛ اظهار امیدواری کرد: افراد با رعایت اصول بهداشتی و درمانی و سالم زیستن؛ سلامت، امنیت و آرامش را به خود و جامعه هدیه کنند.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه بعنوان هفته ملیˈ سلامتˈ نامگذاری شده و در این هفته با برگزاری ویژه برنامه های مهم و اثرگذار به موضوع سلامت جامعه و نقش انسان سالم در توسعه مولد و پایدار؛ نگاه ویژه ای می شود.
شهرستان رودان با 120هزار نفر جمعیت در 90کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است. ک/3
7196/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن