تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812996419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت جوانان در اعتکاف نشانه گرایش جامعه به سمت معنویت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرکت جوانان در اعتکاف نشانه گرایش جامعه به سمت معنویت است نهاوند - ایرنا - امام جمعه نهاوند گفت: مساله اعتکاف یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند باعث گسترش معنویت در جامعه شود و برگزاری آن در مدت کوتاهی موجب خداشناسی،خودشاسی و خودسازی انسان می گردد.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈعباسعلی مغیثی نیاˈدر خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در مصلی نمازجمعه این شهرستان افزود: مراسم اعتکاف اگر چه کوتاه می باشد اما دارای آثار و برکات ماندگاری در افراد و جامعه می شود که می تواند باعث رستگاری او و قرب الهی شود.
وی گفت: خوشبختانه سال به سال ما شاهد حضور بیشتر جوانان در این مراسم معنوی هستیم که این مساله نشان می دهد اعتکاف برای مردم جا افتاده و جامعه به سمت معنویت سوق پیدا کرده است .
وی افزود: در شرایطی که دشمن همه اهتمام خود را به کار بسته تا مردم ما و به ویژه جوانان را از معنویت و ارزشها دور سازد برگزاری این مراسم معنوی می تواند طرحهای دشمن را ناکارامد و محکوم به شکست نماید .
امام جمعه نهاوند در ادامه خطبه های خود بااشاره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تکثیر نسل گفت: امروز دشمن طراحیهای لازم را به عمل آورده تا نسل ایران را یک نسل سالمند بار بیاورد که لازم است مردم در برابر این نقشه دشمن هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولین ما در برابر طرحهای بلند مدت و کوتاه مدت دشمن برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشند گفت: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب طرحهای بلند مدتی از جمله مساله گروهکها و جنگ را بر ما تحمیل کرد که مردم در برابر آن ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند و امروز باید با حفظ همان روحیه در برابر سیاست تهدید نسل ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه وحدت در جامعه می بایست حول محور رهبری باشد گفت: نظر مقام معظم رهبری برای ما حجت است و هر نظر و اقدامی بر علیه اظهار نظر رهبری خلاف است و حجت شرعی ندارد که بر این اساس در زمینه سیاست تکثیر نسل دیگر نظریه ها حجت شرعی نداشته و غیر قابل قبول می باشند .
امام جمعه نهاوند با اشاره به بحث نظام بیمه سلامت و اجرای طرح جدید دولت در این زمینه گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح بخش اعظمی از مشکلات درمان کشور برطرف شده و مردم از اجرای آن منتفع خواهند شد.
وی افزود: در این طرح 90 الی 95 درصد هزینه درمان توسط دولت تامین می شود و با اجرای این برنامه شاهد خواهیم بود که به سلامت مردم توجه جدی خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقشه دشمنان برای از بین بردن مقاومت در سوریه گفت: غربیها با استفاده از توان وهابیت به دنبال آن هستند که مقاومت را در سوریه تضعیف و نابود سازند تا از این طریق بتوانند امنیت رژیم اشغالگر قدس را تامین کنند.
وی افزود: آنها در صورت پیروزی بر مقاومت سوریه سراغ مقاومت لبنان خواهند رفت و آنان را نابود و سپس به سراغ ایران خواهند آمد لذا مردم ما باید با بصیرت بالای خود نقشه های شوم دشمن برای مقابله با اسلام را تشخیص داده و با حمایتهای مادی و معنوی به سوریه نگذارند که سنگر مقاومت در این کشور با شکست روبرو شود.
7526/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن