تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آژانس عکس برج میلاد راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آژانس عکس برج میلاد راه اندازی می شود تهران بزرگ - ایرنا- مدیرعامل برج میلاد در مراسم اختتامیه جشنواره عکس که در برج میلاد برگزار شد، از راه اندازی آژانس عکس خبر داد .


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ˈفرزاد هوشیار پارسیانˈ در این مراسم اعلام کرد: این آژانس به عنوان تخصصی ترین مکان برای عکاسی علاقه مندان راه اندازی خواهد شد .
وی همچنین از فعالیت انجمن عکس در برج میلاد خبر داد .
هوشیارپارسیان جزیره سازه راس میلاد را یکی از قطور ترین راس برج های مخابراتی دنیا برشمرد و اظهار کرد : امروز باید در باشگاه هواداران برج میلاد، همه تفکر ها را دور هم جمع و محلی برای اشتغال جوانان ایجاد کنیم.
مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین با تاکید براینکه طراحی و ساخت برج میلاد تهران همگی به دست توانمند مهندسان ایرانی اجرا شده است گفت: برج میلاد چندین رکورد دارد که باید به واسطه آن رکورد ها، به ایرانی بودن این برج افتخار کنیم .
در ادامه پوریا اسدی دبیر جشنواره عکس نیز اعلام کرد : دبیرخانه این جشنواره دائمی و جشنواره عکس سال آینده نیز به صورت بین المللی برگزار خواهد شد .
اسدی با اشاره به روند داوری عکس های ارسالی به این جشنواره اظهار کرد: ینج هزار فریم عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از میان آنها 300 فریم انتخاب و به بخش داوری راه یافت .
وی ادامه داد: عکس های منتخب در سه بخش شامل عکاسی حرفه ای، دوربین های خانگی و موبایل و عکس های یادگاری داوری شدند.
بر اساس این گزارش به نفرات منتخب اول تا سوم لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا شد .
تهرام/1109/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن