تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کاشان: کار دولت در اجرای طرح بیمه سلامت بسیار بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کاشان: کار دولت در اجرای طرح بیمه سلامت بسیار بزرگ است کاشان– ایرنا– نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تصمیم دولت در اجرای طرح بیمه سلامت، بسیار بزرگ و قابل ستایش است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعبدالنبی نمازیˈ در خطبه های نمازجمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) اظهار داشت: در طرح بیمه همگانی سلامت، 90 درصد از هزینه های درمانی بیماران برعهده دولت است و ارائه کلیه خدمات درمانی رایگان و عدم ارجاع آنها به خارج از بیمارستان نیز کار بسیار بزرگ دولت یازدهم در جهت ارائه خدمات به مردم بخصوص اقشار ضعیف جامعه در اجرای این طرح است.
آیت الله نمازی در ادامه افزود: بسیاری از مردم گرفتار بیماری و نابسامانی های زیادی هستند که با اجرای طرح بیمه سلامت مشکلات آنها بویژه بیماران صعب العلاج برطرف خواهد شد.
وی با اشاره به جنایت گروه های تروریستی در سوریه تصریح کرد: این ستمگران به هیچ کسی رحم نمی کنند و بر اساس اطلاعات بدست آمده وضعیت شهروندان سوری بویژه مسلمانان بسیار دردناک و تاسف بار است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آنها از لحاظ امکانات زندگی در اردوگاه ها و منازل خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند که از ملت بزرگ اسلامی ایران درخواست کمک دارند.
وی همچنین به بخشی از بیانیه گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کرد و گفت: آنها دشمن بزرگ شیعیان هستند و با دادن بیانیه ای خواستار خروج مرجع بزرگ شیعیان آیت الله ˈسیستانیˈ از شهر مقدس نجف شده اند.
آیت الله نمازی با اشاره به اقامه اذان در یکی از کلیساهای شهر نیویورک اظهار داشت: گروه های صلح طلب مسیحی که معتقد به آموزه های دینی تمام ادیان هستند با دعوت از مرکز اسلامی نیویورک خواستار اقامه اذان مسلمانان در کلیسا شدند که این نمونه ای است از بشارت قرآن مبنی بر اینکه آینده جهان متعلق به اسلام است.
خطیب جمعه کاشان با تبریک فرا رسیدن میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: میلاد امام اول شیعیان در کعبه فضیلتی بزرگ برای این مکان مقدس می باشد، زیر یازده امام دیگر شیعیان از نسب این ایشان هستند.
7565/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن