تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812546872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح سلامت از اقدامات بزرگ دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۱۴ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: اجراي طرح سلامت از اقدامات بزرگ دولت است استاندار کرمانشاه گفت: اجراي طرح سلامت از اقدامات بزرگ و ارزشمند دولت يازدهم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي ‘در نشست شوراي اداري استان‘ افزود: اجراي اين طرح يکي از برنامه ها و شعارهاي انتخاباتي آقاي روحاني بود ‘ که خوشبختانه اجراي آن در سراسر کشور عملياتي شده است لذا همه بايد کمک کنيم که اجراي آن در استان با جديت هر چه بيشتري دنبال شود.
وي اظهار داشت:بودجه اجراي اين طرح از محل هدفمندي يارانه ها تامين مي شود و يکي از کارهاي بزرگ پس از انقلاب است که توسط دولت تدبير و اميد اجرايي گرديد.
استاندار کرمانشاه بيان داشت: امنيت و درمان دو موضوع اساسي مردم است که دولت يازدهم به اين دو موضوع توجه ويژه دارد لذا از يکسو با تعامل و گفتگو بسترهاي لازم را براي توليد و اشتغال فراهم مي کند و از سوي ديگر با جديت تمام به دنبال بحث درمان و سلامت مردم است.
وي همچنين اجراي بيمه ي روستاييان ‘عشاير و کشاورزان توسط دولت را اقدامي ارزشمند و مهم عنوان کرد و گفت: با اجراي اين طرح ‘روستائيان ‘ عشاير و کشاورزان از مزايا و مستمري بيمه تامين اجتماعي بهره مند مي شوند که در نوع خود کاري بسيار بزرگ و اساسي مي باشد.
استاندار کرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود بر نظارت دقيق جهت پرداخت وجه به موقع گندم خريداري شده از کشاورزان تاکيد کرد و گفت: دستگاه هاي اجرايي ذي ربط در اين زمينه بايد نظارت دقيقي داشته باشند که کشاورزان وجه فروش گندم خود را به موقع دريافت کنند.
مهندس رضايي همچنين از مسوولين دستگاه هايي اجرايي خواست چنانچه اختلاف بين دستگاه ها بوجود مي آيد ‘ اختلاف خود را از طريق استانداري حل نمايند.
وي در ادامه بحث صرفه جويي در ادارات را مورد تاکيد قرار داد و گفت: ادارات و دستگاه هايي اجرايي بايد بيشترين صرفه جويي را داشته باشند و دستگاه هاي ذيربط نيز بايد تلاش کنند که از هر گونه افزايش قيمت غيرمنطقي جلوگيري کنند و نظارت دقيق و مستمر بر روند بازار داشته باشند.
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه کالاهاي اساسي و مورد نياز استان در انبارها به اندازه کافي ذخيره سازي شده است و هيچ نگراني در اين خصوص وجود ندارد.
مهندس رضايي همچنين بر پي گيري جهت حضور به موقع کارکنان در نماز جماعت ‘نظارت دقيق جهت روند کار نانوايي ها ‘ اولويت قرار دادن به پيمانکاران بومي جهت واگذاري طرح هاي عمراني و اجرايي‘ برنامه ريزي هاي لازم جهت جلوگيري از قطعي آب با توجه به نزديک شدن فصل گرما‘ پيگيري تامين سوخت بخش کشاورزي و استفاده از توليدات داخل استان تاکيد کرد.
استاندار کرمانشاه در پايان گفت: همه بايد براي استفاده ي مطلوب از مزيت ها و ظرفيت هاي بالقوه استان تلاش کنند زيرا با انجام اين مهم ‘ سطح درآمد مردم افزايش مي يابد و مشکلات موجود در جامعه از جمله بيکاري که مهم ترين مشکل استان است‘ رفع خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن