تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح سلامت در محيط کار اجرايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۲۸ب.ظ)
طرح سلامت در محيط کار اجرايي مي شود معاون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي سازمان بهزيستي کشور از اجراي طرح سلامت در محيط کار خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرهاد اقطار معاون پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي کشور با بيان اين مطلب، گفت: براي انجام طرح سلامت محيط کار به صورت پايلوت سازمان بنادر در استان بوشهر انتخاب شده که طي آن يک تيم از کارمندان اين اداره با کمک پرسنل سازمان بهزيستي به اجراي اين طرح مبادرت کرده‌اند.
وي ادامه داد: بررسي بازدهي اين طرح در اين اداره آغاز شده و پس از آن در سازمان‌ها و نهادهايي که به صورت مجموعه‌هاي کارگري و کارمندي هستند، اجرا خواهد شد؛ در اين طرح کارکنان اداره متبوعه نيازهاي آموزشي همکاران خود را مي‌سنجند و به اطلاع تيم کارشناسي سازمان بهزيستي مي‌رسانند و همکاران ما براساس اين نيازها کلاس‌ها و مطالب آموزشي آنها را برنامه‌ريزي مي‌کنند.
معاون پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي کشور افزود: در هر محيط کاري با توجه به سختي و استرس ناشي از کار آسيب‌ها متفاوت بوده و آموزش‌هاي ما شامل پيشگيري از آسيب‌هايي مانند اعتياد، آموزش مسائل رفاهي، مسائل در ارتباط با خانواده و ترويج هر چه بيشتر رفتار مدني در ادارات است؛ ما معتقديم کارگران و کارمندان به عنوان نيروي مولد کشور و مؤثر در اقتصاد بايد از اين آموزش‌ها بهره‌مند شوند.
وي با بيان اينکه در اجراي اين طرح همکاري مسئولان ادارات مختلف و توجيه کارکنان آن اداره بسيار مهم و در پيشبرد طرح مذکور اهميت بالايي دارد، در پايان يادآور شد: ارزيابي اثرات اجراي اين طرح در استان بوشهر ما را اميدوار به ادامه اين طرح کرده است و ما در بودجه‌ريزي سازمان در سال جاري اعتبارات خاصي را به آن اختصاص خواهيم داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن