تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز:تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه شیراز:تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهد شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی است که برای رونق آن باید با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش مضاعف کرد.


به گزارش ایرنا،آیت اللهˈ اسدالله ایمانی ˈ در نماز جمعه شیراز افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حجت را بر همه مسوولان تمام کرده است.
وی با بیان این مطلب که امروز جهاد اکبر ما، مساله تولید ملی است و امروز تولید باید در راس همه برنامه هایمان قرار گیرد، اظهار داشت: تحقق این امر تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی امکانپذیر است تا دشمنان نتوانند از سلاح تحریم علیه ما استفاده کنند.
عضو خبرگان رهبری گفت: بازدید اخیر معظم له از کارخانجات دارای پیام معناداری برای مسوولان و مردم است و آن اینکه اقتصاد باید تولید محور و دانش بنیان باشد چرا که بدون داشتن علم و دانش و تکیه نکردن بر تولید، اقتصاد شکل نمی گیرد.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنانش به سبک زندگی اسلامی و ضرورت توجه خانواده ها به آن اشاره کرد و ادامه داد: اگر معیار و ارزش ما در سبک زندگی، اسلام باشد، نجات و آسایش دنیا و آخرت میسر است و کانون گرم خانواده پایدار می ماند.
نماینده مقام معظم رهبری در فارس افزود: کانون گرم خانواده باید مهد تربیت اسلامی، مرکز نشر معارف دینی، محل تعلیم و تعلم قرآن و احادیث باشد و این مهم از وظایف پدران و مادران است.
وی ادامه داد: قرآن و روایات به ما تذکر می دهند که خیر دنیا و آخرت در تمسک به کلمات اهل بیت (ع) و راه روشن فرزندان پیامبر و مسیری می باشد که خداوند برای بشر فراهم کرده است.
امام جمعه شیراز به موضوع سلامت در جامعه اشاره کرد و جلوگیری از سالمند شدن کشور و تجدید نسل را یکی از عنوان های مهم برنامه سلامت معرفی کرد.
آیت الله ایمانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای برنامه ریزی مسوولان و دست اندرکاران گفت: یکی از مولفه های قدرت کشور، جمعیت است که باید مد نظر و مورد توجه دولت و عموم مردم قرار گیرد.
خطیب جمعه شیراز همچنین در زمینه آیین معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف، سنتی با ارزش است که به برکت انقلاب اسلامی احیا شد و سال گذشته نیز بیش از 800 هزار نفر در آن شرکت کردند.
آیت الله ایمانی گفت: اعتکاف می تواند در مساجد جامع شهرها، دانشگاه ها و مساجدی که اقامه جماعت می شود و محل رفت و آمد مردم در آن است، برگزار شود .
وی حضور جوانان در اعتکاف را یکی از بی نظیرترین پدیده های دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مصادیق رویش های انقلاب همین حضور پرشور جوانان در آیین معنوی اعتکاف است،
امام جمعه شیراز اضافه کرد: متولیان امر اعتکاف توجه داشته باشند که مداحان و سخنرانانی که برای معتکفان سخنرانی می کنند به گونه ای نباشد که خلوت معتکفان را به هم ریخته و مانعی در استفاده معتکفان از این فرصت شود.
7374/ 667 / 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن