تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتوای تحریم تنباکوتوسط شیرازی نشان از قدرت مرجعیت درجهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گنبدکاووس: فتوای تحریم تنباکوتوسط شیرازی نشان از قدرت مرجعیت درجهان اسلام است گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: فتوای تحریم تنباکو از سوی آیت الله میرزای شیرازی نشان از قدرت مرجعیت در جهان اسلام است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینˈ محمدحسین سبحانیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: صدور فتوای تحریم تنباکو از سوی میرزای شیرازی نشان از قدرت ، اطاعت و حمایت مردم از مراجع تقلیدشان است.
به گفته وی، آیت الله میرزای شیرازی در این فتوا هرگونه خرید، فروش و استعمال تنباکو را حرام اعلام کرد و ایشان با این کار دست شرکت انگلیسی را در تسلط بر ایران کوتاه کرد.
خطیب جمعه گنبدکاووس در ادامه به برگزاری آیین معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: اجرای آیین ویژه اعتکاف در کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: معتکفین در این سه روز با گرفتن روزه ، خواندن نماز ، قران و دعاهای مختلف از دنیای مادی دور می شوند.
به گفته وی، معتکفین در این سه روز سعی کنند برای ظهور اقا امام زمان ، پیروزی اسلام ، سلامتی رهبر معظم انقلاب و پدران و مادران دعا کنید.
حجت الاسلام سبحانی همچنین ولادت با سعادت امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) را به همه مسلمانان تبرک گفت.
امام جمعه گنبدکاووس با تبریک هفته هلال احمر از فعالیت های انساندوستانه تمام جوانان عضو جمعیت هلال احمر کشور قدردانی کرد.
/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن