تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816184312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ و تحریم ها ایران اسلامی را قدرتمند و شکوفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین فرمانده کل سپاه : جنگ و تحریم ها ایران اسلامی را قدرتمند و شکوفا کرد کرج-ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان اسلام در طول 35 سال گذشته علیه کشورمان گفت: جنگ هشت ساله و تحریم های دشمنان، ایران اسلامی را قدرتمندتر و شکوفا کرد.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ ˈحسین سلامیˈ روز یکشنبه درآیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که درکانون بسیج جوانان کرج برگزارشد، افزود: جنگ تحمیلی، ما را به قدرت رساند و تحریم ها کشورمان را درعرصه های مختلف شکوفا کرده، زیرا اراده ملت ایران بردشمنان پیروزشده است.
وی گفت: ملت ایران در میان تحریم های فشرده، راه رشد و تعالی را با کسب موفقیت در صنایع بزرگ و علوم مختلف همچون شکافتن هسته اتم، فضا، پای نهادن به آرایش مولکولها، نیروگاه سازی و ... پیمود که همه آن حاصل تحمل سختی ها و دفاع مقتدرانه درهشت سال جنگ تمام عیاراست و این همه موفقیت از شگفتی های
اسلام و دین باوری است.
وی ادامه داد: ما امروز مقتدر و قدرتمند هستیم و دشمن ضمن شناخت نمادهای مقاومت، قدرت ایران اسلامی را به خوبی حس می کند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز قدرت و حاکمیت مستکبران بر جهان پایان یافته و قدرت جدیدی ظهور یافته و باید با زورگویان با این قدرت جدید با احترام برخورد کنند.
وی، پیروزی انقلاب اسلامی را در عصر کنونی همچون ظهور اسلام شگفتی ساز دانست و افزود: دشمنان برای مقابله با این انقلاب از همه روش ها، راهبردها، سیاست ها، امکانات و توان خود استفاده کردند.
سلامی ادامه داد: درادامه خصومت های دشمنان ، هیچ داستان ممکنی نبود که برای غلبه بر اسلام در عصر حاضر نوشته ، کارگردانی و به میدان عمل منتقل نشود، اما راه به جایی نبردند.
وی از توطئه های تجزیه طلبانه تا ترورهای بی شمار را از جمله اقدامات خصمانه دشمنان اسلام علیه نظام اسلامی نام برد وگفت: هیچ ملتی درتاریخ پیدا نمی شود که 17 هزار انسان برجسته خود را قربانی ترور کرده باشد.
سردار سلامی افزود: همه خصوصیات برای ملت ما در تاریخ بشریت یک استثناست ، زیرا هیچ کشوری پیدا نمی شود که هشت سال در معرض تهاجم جهانی همه قدرت ها حتی قدرت های متضاد هم قرار بگیرد.
وی بیان کرد: دشمنان در کنار جنگ، ترور داخلی و صف آرایی سیاسی برای جلوگیری از پیشرفت سیاسی و اقتصادی ایران ، حتی یک لحظه فکر شکست انقلاب اسلامی را از سرخود بیرون نکردند لیکن به برکت وجود ولایت فقیه و سیمای نورانی دو رهبر بزرگ، استقامت، خدامحوری و بردباری مردان و زنان این سرزمین ، توطئه های دشمنان به شکست انجامیده است.
سردارسلامی با بیان شگفتی های ظهور اسلام گفت: انقلاب اسلامی ایران با همین اوج و روند بسیار خیره کننده و فراتر از حد تصور و خارج از محاسبات عادی و مادی توانسته بر قلب کانون های قدرت بزرگ هجوم ببرد و خورشید اسلام از افق ایران با انقلاب امام (ره) بعثتی دوباره یافته است.
وی افزود: هیچ کس باور نمی کرد انقلاب اسلامی درآغاز تولد خود آمریکا را شکست دهد و هیچ کس فکر نمی کرد در دوران تسلط دو ابرقدرت دنیا، مسلمانان فرصت تنفس در فضای آن زمان را پیدا کنند و هنوز هم در این فضا باز هم ذهن ها گنجایش این تحول بزرگ را در خود ندارند و این پدیده را شبیه افسانه و رویا می دانند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قدرت های شیطانی درهشت سال جنگ نابرابردر مقابل اسلام به صحنه آمدند و هیچ سلاحی نبود که برای غلبه انقلاب اسلامی به کار گرفته نشود.
وی گفت: همانطور که اسلام در صدر از بدر، احد، خندق وموانع بی شماری گذشت و ندای وحیانی این دین آسمانی به گوش جهانیان رسید، درعصر کنونی دشمنان نیز نتوانستند در مسیرنورانی انقلاب اسلامی مانع ایجاد کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: درمیان همه این توطئه ها، ملت ایران راه پیشرفت را گشود و از مرز اراده های دشمن عبور کرد.
وی گفت: توانایی دفاعی ما به روز است و سپاه، بسیج، ارتش و ملت زیر چتر رهبری معظم انقلاب متحد و یکدل حرکت می کنند، هرچند نبرد ما با دشمنان تمام نشده لیکن به نقطه های بسیار روشن رسیده ایم و در عرصه های دیپلماسی با دشمن هماوردی می کنیم.
وی تاکید کرد: درعرصه اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی و روحیه عاشورایی پیش می رویم ، قدرت ما دیگر مهارپذیر نیست ، دنیای قدرتمند فقط یک گزینه دارد و آن احترام به ارزش های ملت مسلمان ایران است.
*** توسعه چشمگیر بسیج در استان البرز
فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این آیین با اشاره به دوران خدمت چهارونیم ساله خود دراین استان گفت: مردم متدین و ولایتمدارالبرز که در هشت سال دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند، در صحنه ها حضور همیشگی دارند.
سردار ˈبهرام حسینی مطلقˈ افزود: دراین استان ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های دفاعی و حضور مردم در بسیج وجود دارد، افزایش نواحی مقاومت استان از یک ناحیه به 9 ناحیه از مهم ترین اقدامات در سالهای اخیر است.
وی گفت: تعداد بسیجیان استان البرز از مرز 580 هزار نفر گذشته است که این بیانگر حضور مردم در نهاد انقلابی بسیج است ،اضافه شدن 40 حوزه مقاومت بسیج واجرای آمایش سرزمین در حوزه بسیج استان به شمار می رود.
وی ادامه داد: اکنون تعداد حوزه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی استان البرزبه ترتیب به 99 حوزه و 105 کانون رسیده است.
وی افزود: افزایش گردانهای امام حسین (ع) از سه گردان به 9 گردان، راه اندازی 11 گردان امام علی (ع) به عنوان یگان امنیتی و ایجاد دو اردوگاه راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را از دیگر فعالیت های خود برشمرد.
در این آیین از خدمات سردار حسینی مطلق قدردانی و سردار ˈعلی استاد حسینی ˈ به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز معرفی شد.
سردار استادحسینی پیش از این فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بوده است.
این آیین با حضور پرشور بسیجیان و پرسنل سپاه ، استاندار البرز، نماینده ولی فقیه در استان البرز وامام جمعه
و مدیران کل و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.ک/4
691/693
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن