تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813360457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای موبایل و کامپیوتر گوشی جدید هواوی از راه رسید+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دنیای موبایل و کامپیوتر
گوشی جدید هواوی از راه رسید+عکس
شرکت چینی هواوی گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار کرده که در قسمت جلوی خود مجهز به دوربین 8 مگاپیسکلی برای تهیه عکس‌هایی با کیفیت است.

خبرگزاری فارس: گوشی جدید هواوی از راه رسید+عکس


به گزارش فارس به نقل از سی نت، گوشی Ascend P7 مجهز به سیستم عامل آندروید بوده و جایگزینی برای گوشی P6 محسوب می‌شود. از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با دقت 1920 در 1080، سازگاری با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه، پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی، دوربین دیجیتال با دقت 13 مگاپیکسل در پشت گوشی و دوربین دیجیتال دوم با دقت 8 مگاپیکسل در جلوی گوشی اشاره کرد. ضخامت این گوشی تنها 6.5 میلیمتر و وزن آن 124 گرم است و توسط شرکت هواوی در تنظیمات سیستم عامل آندروید آن تغییراتی ایجاد شده است.  Ascend P7 مجهز به باتری 2,500mAh بوده و قیمت آن 625 دلار آمریکا اعلام شده است. این گوشی باید رقبایی همچون گالکسی اس 5 سامسونگ، HTC One M8 و  Sony Xperia Z2.را پشت سر بگذارد.







  انتهای پیام/آ

93/02/19 - 00:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن