تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804062529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با عرضه و کاهش تقاضا تعادل رابه بازر آزاد ارز برميگردانيم /بي‌ترديد دلار 2650 تومان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۹ب.ظ)
محمدباقر نوبخت: با عرضه و کاهش تقاضا تعادل رابه بازر آزاد ارز برميگردانيم /بي‌ترديد دلار 2650 تومان مي‌شود محمدباقر نوبخت با اعلام اينکه دولت عرضه ارز را در بازار افزايش داده و با وارد کردن ارز صادرات پتروشيمي و همچنين کاهش تقاضاي بازار به سمت تعادل حرکت کرده ايم گفت: با افزايش عرضه و کاهش تقاضا، تعادل قيمت را به بازار آزاد ارز برمي گردانيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر نوبخت با اعلام اينکه دولت عرضه ارز را در بازار افزايش داده و با وارد کردن ارز صادرات پتروشيمي و همچنين کاهش تقاضاي بازار به سمت تعادل حرکت کرده ايم گفت: با افزايش عرضه و کاهش تقاضا، تعادل قيمت را به بازار آزاد ارز برمي گردانيم.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور اظهارداشت: با استقبال تقاضاي ارز از بازار آزاد به سمت اتاق مبادله و بانک مرکزي در حال حرکتيم، همچنين صنايع نيز به سمت تامين ارز خود از بانک مرکزي حرکت مي کنند.
سخنگوي دولت با تاکيد بر اينکه تامين تقاضاي ارز خودروسازان را به بانک مرکزي واگذار کرده ايم ادامه داد: براي اينکه مردم در مقابل بي تعادلي بازار بي دفاع نباشند، همواره در مواردي که نياز باشد دولت دخالت خواهد کرد.
نوبخت در توضيح پُرريسک بودن بازار ارز گفت: زماني قيمت دلار بيش از 4 هزار تومان بود و با دخالت و تعادل بخشي دولت ديديم که قيمت آن به زير 3 هزار تومان آمد و تلاش ما حرکت به سمت يکسان کردن نرخ ارز با همان قيمت مبادله اي 2650 تومان است و ترديدي نخواهيم داشت.
وي بيان داشت: در ماه هاي گذشته شاهد برخي نوسان ها و کاهش شاخص کل بورس يا بازار سرمايه بوديم، اما به سرعت اين بازار به خود آمد و اکنون شاخص هاي بورس روند صعودي دارد.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور با اشاره به انصراف 2 ميليون و 400 هزارنفر از دريافت يارانه در فازدوم هدفمندي يارانه ها افزود: از اين مرحله انصرف 1200 ميليارد تومان پول به دست آمد که جا دارد از مردم تقدير شود.
سخنگوي دولت تصريح کرد: امسال که دوره رونق اقتصادي پس از دو سال رکود خواهد بود، شاهد افزايش اشتغال، کاهش نرخ تورم و افزايش سرمايه گذاري خواهيم بود. بيش از 5 هزار و 400 ميليارد تومان از منابعي که در اجراي مرحله دوم قانون هدفمندکردن يارانه ها به دست مي آوريم براي توليد است تا سرمايه گذاري هاي لازم را انجام دهيم و هم فرصت شغلي در مراحل توليد ايجاد کند و فرآيند نهايي توليد به افزايش توليد محصول بيانجامد.
نوبخت خاطرنشان کرد: به آنچه که از افزايش قيمت حامل هاي انرژي به دست آورديم، 11 هزار و 300 ميلياردتومان هم از خزانه عمومي اضافه و براي توليد، بهداشت و درمان و خدماتي که مردم نياز دارند هزينه کرديم.
معاون رئيس جمهور افزود: براي کاستي هايي که وجود داشته است عذرخواهي مي کنيم و اگر بفهميم کاستي هاي موجود ناشي از نادرستي سياست هاست، اصلاح مي کنيم. ممکن است 300 تومان افزايش قيمت در هر ليتر بنزين موجب ناراحتي عده اي شود اما بدانند اين 300 تومان را جمع مي کنيم و به کساني که نياز بيشتري دارند يارانه غيرنقدي مي دهيم و از کساني که براي توليد و سرمايه گذاري مي خواهند تلاش کنند و نياز به مساعدت دارند، حمايت مي کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن