تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حداد عادل: شوراها هدیه بزرگ انقلاب به ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حداد عادل: شوراها هدیه بزرگ انقلاب به ملت ایران است تهران بزرگ- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و یکی از هدایای بزرگ انقلاب به ملت ایران است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈغلامعلی حداد عادلˈ روز پنجشنبه در اجلاس شورای عالی استانها افزود: تشکیل شوراها یک گام بلند برای تحقق مردم سالاری دینی در کشور است که باید قدر آن را به خوبی بدانیم .
وی جایگاه شوراها را در تصمیم گیری و اداره کشور مهم خواند و افزود: اگر مردم احساس کنند می توانند با رای خود نماینده ای انتخاب کنند و امور شهر و روستا را به نماینده منتخب خود بسپارند، احساس تعهد و مسولیت کرده و در آبادانی شهر و کشور تلاش می کنند .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظایف مهم نمایندگان مجلس و شوراها خدمت بی منت به مردم است، افزود: عدم خدمت رسانی ما به مردم موجب از بین رفتن مردم سالاری دینی می شود .
حداد عادل با بیان اینکه همه در اعتلای کار شوراها اهتمام داشته باشند، افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید در تصمیم گیری خود مردم را در مرکز قرار دهند و با این اقدام مردم سالاری دینی را در کشور توسعه دهند.
** توجه به مسائل زیست محیطی ضروری است
حداد عادل با بیان اینکه مشکلات فراوان زیست محیطی در اکثرکلان شهرهای کشور وجود دارد،افزود: توجه به مسایل محیط زیست از سوی نمایندگان مجلس و اعضای شوراها امری ضروری و واجب است .
وی اظهارکرد: خشکی دریاچه ارومیه و رودخانه زاینده رود اصفهان یک اتفاق ناگوار است .
حداد عادل با بیان اینکه غفلت از مسائل زیست محیطی می تواند اثرات مخربی برای کشور داشته باشد،افزود: در اکثر کشورهای جهان مدیرانی موفق هستند که به مسائل محیط زیست اهمیت می دهند .
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ورود ریزگردها به استانهای جنوبی و غربی کشور آلودگی هوا در تهران و سایر کلان شهرهای استانهای کشور و وضعیت کم آبی از عمده ترین مسائل و مشکلات زیست محیطی کشور است که باید در این زمینه چاره اندیشی جدی شود .
تهرام /7243/7247/ 699 /1596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن